Hier alvast een sfeer plaatje van de tafel met oliebollen en warme chocolade door Joost en Rogier geregeld.
En KLIK HIER vooer de rest van de foto's.
Groetjes, Henk
Moderators: Browny, webmasters
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
ze gaan van 17 mensen naar 9MBa@NL wrote:Was weer gezellig (en koud)
Opkomst was nog best hoog, beter als die astra tuning club met twee vlaggen, die met behulp van ALLE leden is afgebroken, waren er een stuk of 3 â 4
zit ook ff op die site van die gasten te kijken, het lezen van die laatste pagina over die meeting is eigenlijk gewoon leuk![]()
KLIK
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik ging echt komen.....ik was al een beetje aan de late kant...Rock's wrote:De kans is aanwezig dat ik toch niet aanwezig ben....
In dat geval .....Scuzzi...
oeh, daar kun je lekker longboarden, door het Kralingse bos.Rock's wrote: Toen was ik het zat......ben maar een rondje met de hond gaan lopen om de kralingse plas...
ik ook :s was lekker bezig aan een AX GT Chic waar alles ALLES letterlijk ALLES vast zit met locktite. Boutjes die de bak aan het blok houden, hitteschildje op de uitlaat, boutjes in de inlaat, boutjes van de motorsteun, hell, zelfs de bak zelf was rondom verlijmd met loctiteMNM(tm) wrote:...en ik heb een blijkbaar geweldige meeting moeten missen.