Schaam Schaam.....:oops:

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Lovely Linda
AX liefhebber
AX liefhebber

Schaam Schaam.....:oops:

Post by Lovely Linda »

Ik schaam me diep :oops: ..... voel me gewoon bijna schuldig.

Ik ga vreemd.... met een andere auto! :lol:
Als vanaf dinsdag is mijn Ax niet meer van zijn plek geweest.
Heb tijdelijk een auto van mijn werk. Oké oké het is een gloednieuwe VW Fox 1.2 maar toch!

Ik heb de VW nu omdat ik aankomende week regelmatig naar MEARSK op de Maasvlakte moet rijden. Van de baas mocht ik niet met de AX. niet zo heel gek, aangezien er nog steeds een barst in de voorruit zit en niet echt representatief is. Daarnaast is de VW stukkie veiliger, we willen natuurlijk niet dat Linda gesplet wordt door een vrachtwagen, een kraan of een container :roll:

Hoe zeer ik ook van mijn AXje hou, de VW rijdt toch wel stukkies beter op zo een afstand!

Zo, ik heb mijn hart gelucht. Nu jullie nog :wink:
Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in.

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Ooit voor m'n stage een gloednieuwe Fox opgehaald bij de garage, dat ding was werkelijk waar niet vooruit te branden. Doe mij maar een AX.

Nja toch relaxt dat je die auto van de baas mee hebt, kost het jou ook niet zoveel geld.
AX GTI '91

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Rob GT »

Heb pas een halve week rondgereden in een Opel (en niet eens tegen een AX aangereden!!) Zafira uit 2006. Wat een lompe bak is dat zeg, met een enorme A stijl waar een complete AX in kan verdwijnen...

Ik rijd de laatste tijd alleen maar in VW's (en die Opel dan) rond eigenlijk :roll: , stapte pas in de 405 van mijn pa omdat het regende en toen wilde ik de achteruit zelfs naast de 1 inleggen ipv achter de 5 :shock:

Maarja, de AX doet het toch niet dus die moet niet zeuren :wink:
Image

citroenAleX
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by citroenAleX »

ook voor stage in een golf plus gereden.
de eerste keer remmen zat ik met mijn neus tegen het stuur.
maar na 500 km (in 1 dag) weer in de ax gestapt, maar dan schiet je een heel eind door als je denkt te remmen. :)
Image

ax_b
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by ax_b »

VW Fox, dat is de auto die we t snelt stuk hadden... Das geen compliment.. Na 2 maanden was ie aan n complete revisie toe..

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

complete revisie? dan heb je je best wel gedaan :roll:
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'

Image Image

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Ik heb al zeker 3 of 4 maanden niet meer in een ax gereden :oops: Wel in een paar landcruisers een oude mercedes een beko een trencher. Binnenkort hoop ik een skyline aan dit rijtje toe te voegen :)
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

MrBBQ
AX Master
AX Master

Opel Zafira, Viviaro

Post by MrBBQ »

Ik rij al weer een tijd een Opel Zafira (kids tevervoeren), mijn vrouw rijdt er het meeste in. (eigen zaak)
Overdag rij ik in een Opel Viviaro en s`vond rij ik weer met mij Ax GT naar huis !

Gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

Post Reply