Ik zit al een tijdje te denken om mijn ruitenwisser in het midden te zetten, heb de "how-to" ook al gelezen.
Toch blijf ik met een paar kleine vraagjes zitten.
Wordt de ruit dan nog steeds helemaal schoongemaakt?
Of denkt de ruitenwisser dat die (als die dus recht naar boven staat), helemaal naar rechts of links staat?
En geeft dit op de lange duur geen schade aan de motor/mechanisme van de ruitenwisser.
Ruitenwisser in het midden
Moderator: webmasters
-
- Vlotte starter
Punt 1
Je verandert niet de slag van de ruitenwisser, dus hij veegt nog steeds dezelfde oppervlakte van je raam alleen is zijn begin punt nu anders.
Punt 2
Doordat het startpunt in het midden ligt wordt het ruitenwissermotortje niet zwaarder belast ofzo.
Punt 3
Een ruitenwisser denkt nie
Ik heb nergens last van en me wisserblad slijt ook nie harder als voorheen... t werkt echt super goed tis alleen als je bijvoorbeeld tijdens het wissen heel hard door een bocht naar rechts gaat dat je wisser meer weerstand heeft en daardoor net niet in het midden komt! Maar zoals de VADERS onder ons vast wel weten --> een kleine CORRIGERENDE TIK mag en is het probleem opgelost!
AX POWAH
Je verandert niet de slag van de ruitenwisser, dus hij veegt nog steeds dezelfde oppervlakte van je raam alleen is zijn begin punt nu anders.
Punt 2
Doordat het startpunt in het midden ligt wordt het ruitenwissermotortje niet zwaarder belast ofzo.
Punt 3
Een ruitenwisser denkt nie
Ik heb nergens last van en me wisserblad slijt ook nie harder als voorheen... t werkt echt super goed tis alleen als je bijvoorbeeld tijdens het wissen heel hard door een bocht naar rechts gaat dat je wisser meer weerstand heeft en daardoor net niet in het midden komt! Maar zoals de VADERS onder ons vast wel weten --> een kleine CORRIGERENDE TIK mag en is het probleem opgelost!
AX POWAH
Mzzls Geert
Wie niet snel is.......is laag!!
Wie niet snel is.......is laag!!