Een meeting met de AXclub staat garant voor gezelligheid
Bij elkaar komen, praten over AX-jes, kijken naar andere AX-jes, ideeen opdoen voor je eigen AX, technische uitleg/oplossingen krijgen en onderdelen kopen/verkopen/weggeven/krijgen.
baklap wrote:wat doen jullie dan precies op die meeting ben ook maar nieuw hier:P
het zal wel niet zo zonnig zijn als de vorige Nieuwegein-meeting, maar kijk is in het topic van de vorige meeting voor de foto's, en je zult niet alleen axjes aantreffen, maar ook andere franse wagens, veelal Citroën.
baklap wrote:wat doen jullie dan precies op die meeting ben ook maar nieuw hier:P
het zal wel niet zo zonnig zijn als de vorige Nieuwegein-meeting, maar kijk is in het topic van de vorige meeting voor de foto's, en je zult niet alleen axjes aantreffen, maar ook andere franse wagens, veelal Citroën.
Ik ben er deze keer met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ook bij, maar helaas niet met de AX... Durf die rit vanuit Den Helder nu echt niet meer aan. Ik neem onze andere franse voiture mee, de Peugeot 206. Net als de vorige meeting in N'gein neem ik waarschijnlijk ook mijn zoontje weer mee . De liefde voor de AX moet natuurlijk met de paplepel ingegoten worden!!
In bezit van:
- C5 Break 2.0 16V Ligne Prestige uit 2001
- ZX 1.8i Aura 5-deurs uit 1994 (JB-VD-45)
ENE MAAND NIEUWEGEIN
ANDERE THEMAMEETING
dan weer nieuwegein, enz
Dat kan een toerrit zijn, bowlen, karten of zoals de volgende meeting met z'n allen aan AX-en sleutelen en frikandellen eten.... Je kunt het zo gek en gezellig niet bedenken.
Lees het 'agenda en meetings' deel van het forum maar eens door, het wordt tijd voor de agenda 2008