zo
eindelijk rijden!!
vanochtend naar de keuring gebracht>afkeur! 1 punt
konden het co-gehalte niet naar beneden krijgen
dus ik de originele pijp met cat erweer onder> goedkeur!
ik heb nog niet veel gereden naar het gaat bruut!!!
ik had nog fotos naar Sander gestuurd vorige week maar hij hebt ze niet geplaatst ik heb nog nieuwe fotos maar hoe krijg ik ze op de site!
hmmmm
axi=reaxi!!!!!!!
Wat moet dit zijn Geert? http://weweqgqwerhgqerh3ewrh.ehr.wer.hl/ Last van splaakgeblek of een foute hand-oog coordinatie met je toetsenbord.. Alez, het is vrijdag, je zult wel gefeest hebben gisteren
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Sorry dat ik de foto's nog niet heb geplaatst maar ik zit midden in een verhuizing en nog wat andere drukke dingen. Als ik de mogelijkheid heb zal ik ze plaatsen
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
ax16v RESPECT!!! Onwijs strakke bak!! Jij hebt zelfs mijn droomwens voor jezelf verwezenlijkt! Witte Speedline Peugeot 1.9 GTI wielen!! Schitterend, dat is mijn grote wens. Wat ziet hij er onwijs mooi en strak uit.
Nu natuurlijk een paar foto's in de buitenlucht zodat de kleur goed uitkomt.
Supergaaf!! Mocht je de wielen ooit wegdoen (je zou wel stom zijn) geef mij dan eerst een seintje!!!
Complimenten voor deze verschrikkelijk mooie creatie!!
tis bij mij inderdaad aardig krap onder de kap maar is wel leuk! turbo
komt misschien nog wel wie weet?
interieur bevalt prima standaart en mijn peugeot velgen zijn gewoon grijs gespoten wat je als wit ziet=spuitplamuur
Misschien heb ik je antwoord gemist.. Maar ben echt benieuwd wat ik moet reserveren aan kapitaal om mijn auto net zo te laten spuiten? Ik heb al een optie ergens.. Maar de kosten daar zijn niet bekend.. Dus misschien kun je een richtprijs geven...