Moter wordt warm. Koppakking....?
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Moter wordt warm. Koppakking....?
Heeft iemand hier al ervaring mee? De moter wordt heet maar de koelvloeistof staat op het juiste niveau. Wel zag ik dat bij de thermostaat als ik m op warm heb staan een slangetje die begint te lekken en te spuiten als een gek als de auto warm is. En als het inderdaad de koppakking is hoeveel kost t om zoiets te repareren?
gaat de thermostaat wel open?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ja dank jullie wel, maar ben er al achter gekomen wat er aan de hand was. Er stond een andere topic hierover blijkbaar zonder dat ik het in de gaten had dacht ik dat het die van mij was dus had ik het daar al gezet. Maar goed het komt erop neer dat mijn koelwaterfan gewoon niet werkte ik denk dus gewoon sensor vervangen ik ga er eens vanmiddag naar kijken. Door dat die fan niet werkte ging het water koken en zo ontstond er zo een druk dat de slang het begaf vandaar dat gaatje. [/quote]
Ja ik ben even bij de sloop langs geweest en heb daar een thermosensor afgehaald en de andere slang van een zelfde ax afgehaald. Mocht t gewoon zo meenemen was wel echt een hell om die slang eraf te krijgen die zat echt enorm goed vast. Na wat sneetjes en krassen op mijn arm en hand is het uiteindelijk wel gelukt. En heb ik het allemaal op mijn ax aangesloten. Werkte perfect eerst ging het lampje nog even branden toen kwam ik erachter dat er te weinig koelvloeistof in zat. Alles werkt perfect nu gewoon sensorprobleempje. Nu nog mijn einddemper die is aan de zijkant gescheurd. Heb eens rondgekeken maar nog geen kunnen vinden. Misschien weet iemand hier eentje in omgeving eindhoven.