Ik heb al enige tijd een Kenwood radio-cd-mp3-geval in m'n AX hangen (Kenwood KDC-W4031, 4 x 50W Mosfet), maar aangezien ik de bestuurdersstoel altijd op de achterste stand heb staan, en dus altijd flink naar voren moet hangen om de radio te bedienen, zit ik te denken aan stuurwielbediening voor m'n radio.
Nu is er van Kenwood het volgende (past ook op de radio):
Typenr= KCA-RC700A, prijsindicatie 50 euro
Heeft iemand toevallig ervaring met deze of andere (losse) stuurwielbedieningen? Hoe goed werkt het? Is het zin of onzin? Hoe wordt de afstandsbediening gemonteerd aan het stuur? (staat bij Kenwood niks bij).[
Stuurwielafstandsbediening Kenwood
Moderators: Drake, webmasters
Stuurwielafstandsbediening Kenwood
AX GTI '91
Fietspomp wrote:Kan er je er niet gewoon een afstandsbediening voor kopen?
Die kan je voor mijne (Sony GTO-200 ofzo) wel kopen, niet dat ik m nodig heb, is misschien wel handig!
Die zijn er idd ook, maar ik ben een beetje bang dat ik 'm kwijtraak en dat als ik 'm wil gebruiken dat ik hem eerst ergens anders uit de auto weg moet vissen en dus erger moet bukken/reiken om die afstandsbedienig te pakken. Natuurlijk zou ik die afstandsbediening aan het stuur kunnen tapen........
AX GTI '91
-
- Bedreven AX driver
ik heb dat ding ook, werkt niet super. Je moet dat infraroodlampje echt overdreven richten op de radio, anders pakt ie 'm niet.
En je AX is ook weer niet zo groot dat je met moeite vanuit de bestuurdersstoel bij de radio komt toch?
Heb dat ding een tijdje met klitteband op mn stuur gehad, maar die is er heel snel weer vanaf gehaald!
En je AX is ook weer niet zo groot dat je met moeite vanuit de bestuurdersstoel bij de radio komt toch?
Heb dat ding een tijdje met klitteband op mn stuur gehad, maar die is er heel snel weer vanaf gehaald!