Schade aan AX uit 1990 (ander zijn schuld) hoeveel vragen ?
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Schade aan AX uit 1990 (ander zijn schuld) hoeveel vragen ?
Hoi allemaal,
Ik heb een AX 1.4 GT injectie uit 1990
Vanmiddag is er een houten plank van 1 bij 1,5 meter langs het dak gezeild die van een bedrijfsbusje waaide. (zat niet goed vastgemaakt, eikels)
Nu zitten er een paar schaven in het dak, niet weg te poetsen, zit echt in de lak. Gelukkig zijn mijn ramen nog heel (en mankeren de vrouw en kindertjes die even verderop fietsen niks !!!!)
Nu kwam die jongen net langs met een bos bloemen, en EUR 100,=, van zijn baas meegekregen. (busje is van bouwbedrijf)
Ik heb gezegd dat ik er nog op terugkom, want ik moet er even over nadenken.
Wat zouden jullie doen ? Langs een garage en de schade laten schatten, of die EUR 100,= aannemen ?
Ik baal stevig, want verder zit ie nog goed in de lak, de dagwaarde is al niet best, maar nu helemaal niet meer....
Nu wil ik er misschien binnenkort van af (zie topic Auto valt uit bij snelheid verminderen, ook in dit hoofdstuk) en als de auto van de week het bij kou weer af laat weten, ga ik kijken voor een ander, maar daar gaat het natuurlijk helemaal niet om.
Ik zal er anders morgen wel even foto's van maken.
Bedankt alvast !
Ik heb een AX 1.4 GT injectie uit 1990
Vanmiddag is er een houten plank van 1 bij 1,5 meter langs het dak gezeild die van een bedrijfsbusje waaide. (zat niet goed vastgemaakt, eikels)
Nu zitten er een paar schaven in het dak, niet weg te poetsen, zit echt in de lak. Gelukkig zijn mijn ramen nog heel (en mankeren de vrouw en kindertjes die even verderop fietsen niks !!!!)
Nu kwam die jongen net langs met een bos bloemen, en EUR 100,=, van zijn baas meegekregen. (busje is van bouwbedrijf)
Ik heb gezegd dat ik er nog op terugkom, want ik moet er even over nadenken.
Wat zouden jullie doen ? Langs een garage en de schade laten schatten, of die EUR 100,= aannemen ?
Ik baal stevig, want verder zit ie nog goed in de lak, de dagwaarde is al niet best, maar nu helemaal niet meer....
Nu wil ik er misschien binnenkort van af (zie topic Auto valt uit bij snelheid verminderen, ook in dit hoofdstuk) en als de auto van de week het bij kou weer af laat weten, ga ik kijken voor een ander, maar daar gaat het natuurlijk helemaal niet om.
Ik zal er anders morgen wel even foto's van maken.
Bedankt alvast !
Thanx voor de reacties zover.
Mijn gevoel zegt ook: niet aannemen.
Nu wil dat bedrijf het natuurlijk onderhands regelen, en de verzekering er buiten laten, dat begrijp ik ook wel, en sta ik op zich ook wel voor open. (de auto is ook al 17 jaar oud, dus tja, wat zal de verzekering zeggen ? )
Maar 100 euro vind ik wel erg magertjes....
Ik zal morgen even foto's maken, dat is ff duidelijker ook
Mijn gevoel zegt ook: niet aannemen.
Nu wil dat bedrijf het natuurlijk onderhands regelen, en de verzekering er buiten laten, dat begrijp ik ook wel, en sta ik op zich ook wel voor open. (de auto is ook al 17 jaar oud, dus tja, wat zal de verzekering zeggen ? )
Maar 100 euro vind ik wel erg magertjes....
Ik zal morgen even foto's maken, dat is ff duidelijker ook
Ok even een paar foto's, ik hoop dat het een beetje te zien is:
Bij de enelaatste zie je horizontaal een streep lopen, dat is geen kras, maar het spiegelbeeld van mijn antenne
Zie ook het stukje rubber wat beschadigd is
Bij die laatste zie je die streep helemaal doorlopen tot de huizen in spiegelbeeld
Bij de enelaatste zie je horizontaal een streep lopen, dat is geen kras, maar het spiegelbeeld van mijn antenne
Zie ook het stukje rubber wat beschadigd is
Bij die laatste zie je die streep helemaal doorlopen tot de huizen in spiegelbeeld
dat is idd best lullig....
Gooi het op verzekering en ga navragen bij dichtbijzijnd schadebedrijf wat het herspuiten kost.
Gooi het op verzekering en ga navragen bij dichtbijzijnd schadebedrijf wat het herspuiten kost.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Mijn mening is is GEEN geld aannemen schade rapport invullen en laten taxeren bij de schade herstelbedrijf. Daarna kun je altijd nog besluiten of een bloemetje en €100,= vodoende is.
Groetjes, Henk
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl