Nu doet sinds kort mijn Ax 1.1i uit '94 (met dis-bobine) het niet meer. Wel starten maar niet lopen. Bobine vervangen omdat ik geen vonk constateerde. Dit hielp niks. Nu heb ik een fout code proberen uit te lezen door de draadjes met schakelaar techniek maar dit werk niet. Indien ik het contact op stand 2 zet gaan de lampjes branden ook die van check-engine. Maar als ik de schakelaar drie seconden indruk gebeurd er helemaal niets. Het check-engine lampje blijft gewoon branden.
lampje moet altijd uitgaan na een paar seconden... ook als je 'm gewoon zonder check op ECU draait.
doet ie dat niet, dan betekent dat al vrij snel dat de ECU overleden is. misschien effe testen met één v/h forum? zijn er hier genoeg nl.
Houten <-> De Kwakel is een half uurtje/drie kwartier, maar da's vrij ver in een AX die niet aanslaat. (Als je een andere auto neemt moet je eerst terug naar Houten om te zien of-ie het doet)
Maar die meeting is nog maar 8 daagjes hoor
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Als ik er ben dan ben ik te herkennen aan m'n brakke hoofd (feestje de avond ervoor ). Maar als het helpt mag je 'm wel kopen hoor, in mijnes zit nu toch een andere (da's een 1.4 ECU, dus deze is er niet uit gehaald omdat ie stuk was )
Het is wel belangrijk dat je het goede type hebt, maar met magnetti maakt dat niet zovele uit, die zijn alleen gemaakt voor dis als ik het goed heb. Bosch is voor de rest gebruikt, ook trouwens voor dis ontstekingen, maar er zijn veel meer types van.
Als jij gewoon magnetti hebt zal die van mij moeten passen (als ik m kan vinden, maar daar heb ik dan nog een week de tijd voor)