Joost wrote:ik zie een verbouwd dash met schermpje
Hij is wel netjes uitgebouwd. niet te extreem......
Zo te ruiken heeft Arnie weer mooie handel binnen
het witte is wel eng
Tja voor die 600 euro kon ik niet tobben Dat moet hij in losse onderdelen ook nog wel weer opbrengen... Kijken of er zo liefhebbers voor zijn anders gaattie uitelkaar.
@Duff:
-144.000 km
-Onderhoudshistorie aanwezig
-1992
-1.8 16v 103 pk ofzo
-Mazda motoren staan erom bekend onverwoestbaar te zijn.
zijn de stoelen nog netjes dan ???? richtprijsje .
Kheb wel plannen voor de Ax met nieuw lederen interieur, maar kan overwegen
IK PROAT PLAT, SO WHAT !!!!!
Volvo V70 2.4T 20v 200pk automaat 2001
AX-GTi 1992 3 januari
AX-GTi 1992 2 januari 115pk
tsja het is een beetje een sjonnie-auto (maar dat past je ook wel weer arnie ), maar ik vond ze best prima rijden... heb weleens in zo'n Creon meegereden en zelf een 1.6 16V geprobeerd. Weinig mis mee en schijnen ook zo'n beetje onverwoestbaar te zijn.
kevin.broke wrote:heeft deze niet de 130 pk 1.8 16V?
die waren behoorlijk snel nl.
Das de GT, dit is een GLX. Prima auto's met een prima reputatie inderdaad, echt onverwoestbaar.
@Edwin; Zie pb.
Ik rij ook niet met deze auto hoor, heb hem in de loods geschopt en daar wordt hij uitelkaar geschroefd of weer verder verkocht, hangt er ff vanaf.
Momenteel heb ik een Passat Variant TDI uit 2003 onder mijn reet met een comfortline pakketje, geheel niet onaardig verplaatsen zo, al zeg ik het zelf...
Die Mazda blokken zijn inderdaad onverwoestbaar, een vriend van me heeft op gas een 1.8 8v bijna naar de 4 ton gedraaid en later een tamme 1.8 16V naar de 3 op de eerste koppakking.
In mijn MX5 in sport-s uitvoering bijna 150 pk uit een Mazda 1.8 blokje, en dat ook met minimaal onderhoud en geen storingen.
P.
C4 vts
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen
kevin.broke wrote:heeft deze niet de 130 pk 1.8 16V?
die waren behoorlijk snel nl.
Das de GT, dit is een GLX. Prima auto's met een prima reputatie inderdaad, echt onverwoestbaar.
@Edwin; Zie pb.
Ik rij ook niet met deze auto hoor, heb hem in de loods geschopt en daar wordt hij uitelkaar geschroefd of weer verder verkocht, hangt er ff vanaf.
Momenteel heb ik een Passat Variant TDI uit 2003 onder mijn reet met een comfortline pakketje, geheel niet onaardig verplaatsen zo, al zeg ik het zelf...
Haha en uiteraard zoals bijna elke auto die je rijdt een witte, de passat dan.
Zo ja dan stond hij namelijk vanavond nog voor de deur geparkeert om een uur of 19:15 a 19:30 en nog geen paar minuten later ziet ik je voorbij rijden terwijl ik mijn auto aan het parkeren was.
Behalve de kleur is dat dashboard erg leuk gedaan. Of is dat ook de flits van de camera?
Laat je er nog een folie overheen trekken of mag de volgende eigenaar dat uitzoeken?
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Browny wrote:het is nog niet zolan geleden dat alles is aangepakt, heeft js hem zo verwaarloost dan?
Wat is er allemaal aangepakt dan? Ik weet alleen dat hij schade heeft en dat er al eens een veerpoot onderuit is gereden. Js is er niet echt netjes mee omgegaan vindt ik...
Ik ben ook heel benieuwd wat het wordt... Het is zkr alweer 2 jaar terug dat ik hem weg gedaan heb.