Veren + dempers vs Schroefset
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Veren + dempers vs Schroefset
Ik zit met een dilemma, ik heb namelijk de keuze uit;
- KW dempers (half jaar oud) en Apex 60 mm verlagingsveren (verlagen 60 mm op een saxo 16v).
Of optie 2
- H&R Schroefset.
Wat te doen....
Ps. kan er een poll van gemaakt worden aub.
- KW dempers (half jaar oud) en Apex 60 mm verlagingsveren (verlagen 60 mm op een saxo 16v).
Of optie 2
- H&R Schroefset.
Wat te doen....
Ps. kan er een poll van gemaakt worden aub.
AX Soupapes 16
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Ok, duidelijk
Heeft iemand ervaring met eens schroefset op een ax? En gaat je carroserie niet scheuren....
Het gaat om een GTI met een 1.6 rallye blok en onderstel, achter schijven en voor de dikste stabilisatie met droplinks (22mm dik, gemonteerd met powerflex rubbers).
Heeft iemand ervaring met eens schroefset op een ax? En gaat je carroserie niet scheuren....
Het gaat om een GTI met een 1.6 rallye blok en onderstel, achter schijven en voor de dikste stabilisatie met droplinks (22mm dik, gemonteerd met powerflex rubbers).
AX Soupapes 16
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Hier een foto'tje van de set;
Door die ring / moer aan de onderzijde van de veren is het in hoogte te verstellen met een speciale sleutel.
Het is heel erg stug, als ik nu op me veertoren ga hangen dan zakt ie misschien net een centimeter. Maar het rijd echt goed, verlaagd maar toch nog enigzins comfortabel. Wegligging is echt 100x beter dan voorheen. Voorwielen slippen minder snel door en het bochten werk is veel beter
Door die ring / moer aan de onderzijde van de veren is het in hoogte te verstellen met een speciale sleutel.
Het is heel erg stug, als ik nu op me veertoren ga hangen dan zakt ie misschien net een centimeter. Maar het rijd echt goed, verlaagd maar toch nog enigzins comfortabel. Wegligging is echt 100x beter dan voorheen. Voorwielen slippen minder snel door en het bochten werk is veel beter
AX Soupapes 16
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Nou ja, niet echt. Al had ik er mee willen patsen had ik het wel in mijn wie is wie gezet niet waarSander wrote:HAHA je wilde gewoon even zeggen dat je een schroefset had
Das toch geen keuze.
Heb dezelfde schroefset meegemaakt onder een andere auto, die een stuk zwaarder is. En dat vond ik toch erg tegen vallen, in de bochten fantastisch maar voor de rest helemaal kl te Daarom twijfelde ik, mijn ax is natuurlijk een stuk lichter en dat maakte gelukkig het verschil. Daarom twijfelde ik tussen veren + dempers of het bovenstaande schroefsetje.
AX Soupapes 16
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10