Inge Arts aka Inge (AX CHIC U9 ´91)
Moderator: webmasters
-
- Beginnend AX liefhebber
Inge Arts aka Inge (AX CHIC U9 ´91)
Hoi hoi,
Mijn naam is inge en ben sinds vandaag lid van jullie club geworden!
mijn auto heb ik nog niet in mijn bezit maar het wordt de ax chic!
die ik zondag 16 dec op jullie meeting op zal gaan halen
mochten jullie wat over me willen weten hoor ik het graag!
oh ja ps..
geen verstand van auto´s maar wil het wel leren dus nuttige tips om mijn aanstaande ax goed te onderhouden zijn welkom!
groetjes
Mijn naam is inge en ben sinds vandaag lid van jullie club geworden!
mijn auto heb ik nog niet in mijn bezit maar het wordt de ax chic!
die ik zondag 16 dec op jullie meeting op zal gaan halen
mochten jullie wat over me willen weten hoor ik het graag!
oh ja ps..
geen verstand van auto´s maar wil het wel leren dus nuttige tips om mijn aanstaande ax goed te onderhouden zijn welkom!
groetjes
Welkom,
leuk dat je je al hebt aangemeld terwijl je nog zonder chic bent haha!
veel plezier met je ax en op de club
leuk dat je je al hebt aangemeld terwijl je nog zonder chic bent haha!
veel plezier met je ax en op de club
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
true true, meteen op meeting is wel erg gezellig natuurlijk Pas wel op; meeting betekent meestal wel heeeeel veeeeeeeel ideen krijgen over wat je allemaal aan je AX kan verandereninge wrote:hey dank je wel!
ik wou dat ik hem al had!
maar aan de ene kant ook wel leuk dat ik hem de 16 op kan halen en dat gelijk op die meeting!
dus kan ik me gelijk helemaal inleven en zie ik n groot deel van alle leden!
groetjes
Btw, idd ook wel vet dat het vrouwenbestand weer beetje uitgebreid word!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX liefhebber
-
true true, meteen op meeting is wel erg gezellig natuurlijk Pas wel op; meeting betekent meestal wel heeeeel veeeeeeeel ideen krijgen over wat je allemaal aan je AX kan veranderen
Btw, idd ook wel vet dat het vrouwenbestand weer beetje uitgebreid word![/quote]
ja nou heb al wel allemaal ideeen en gedachtes maar ben heel benieuwd natuurlijk naar mijn eigen en naar die van anderen!
en het vrouwenbestand moet inderdaad uitgebreid worden.
ben je alleen n rijdende of ook n sleutelende vrouw?
groetjes
Btw, idd ook wel vet dat het vrouwenbestand weer beetje uitgebreid word![/quote]
ja nou heb al wel allemaal ideeen en gedachtes maar ben heel benieuwd natuurlijk naar mijn eigen en naar die van anderen!
en het vrouwenbestand moet inderdaad uitgebreid worden.
groetjes
hahahainge wrote: en het vrouwenbestand moet inderdaad uitgebreid worden.
groetjes
mijn optie staat er niet tussen
sleutelende vrouw en zeer afentoe rijdend.. zo vaak rijden mijn monsters niet (klik mn onderschrift voor mn site anders )
-
ja sorry dat heb je als je het druk hebt!DuFF wrote:hey welkom bij de club, en tot de 16e.
op de meeting je auto kopen, je bent wel een trendsetter, dat is hier nog niet gebeurd.
wel halve auto's aan onderdelen , maar geen complete auto
maar hij is mondeling al wel verkocht hoor hahah!
alleen het ophalen is dus hoogst waarschijnlijk de 16e!!
en altijd leuk al die axjes.
ben weleens op n mini meeting geweest was ook heel gezellig!
-
hier moet je me even bijhelpen vrees ik!grietje wrote:hahahainge wrote: en het vrouwenbestand moet inderdaad uitgebreid worden.
groetjes
mijn optie staat er niet tussen
sleutelende vrouw en zeer afentoe rijdend.. zo vaak rijden mijn monsters niet (klik mn onderschrift voor mn site anders )
-
- Drempelkiller
Inge, welkom bij deze heel leuke club.
Groetjes, Henk
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl