-Henry- wrote:Haha "wel te doen...." weet je in wat voor zooi ik die lakstift moet zoeken?
--> Sport loopt redelijk maar nog wat onregelmatig, dus er moet nog wel ff wat bijgesteld worden. Maar goed ik ben al reteblij dat het blok er weer in hangt én loopt
Gefeliciteerd man, je hebt ondertussen wel een keer recht op een fatsoenlijk lopende Sport.
Zo, gisteravond en vanmorgen eindelijk een stukje proefgereden met de Sport. Hij vonkt als een debiel over de bougiekabels en de onsteking staat nog wat laat dus hij loopt nog niet optimaal. Morgen maar ff ontsteking beter (laten) stellen.
Het was door de backfire in ieder geval een knallend begin van de dag
Vrijdag gaat ie naar de garage om de ontsteking goed af te laten stellen. Hij knalt nu soms écht hard.
Zo ook maar ff bellen wat juist afstellen (ook grootte v/d sproeiers enzo) van de carburateurs bij BCCP Fuel Systems kost. Als dat niet té asociaal is gaat ie daar ook nog heen. Kan ie meteen es op de rollenbank daar
straks blaas je iedereen van de weg af, maar dan niet met rookwolken, maar door snelheid
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Michiel wrote:Ik heb wel eens geinformeerd bij bccp. Afhankelijk van hoe lang het duurt om de auto goed te krijgen, kost het tussen de 400 en 600 euro...
Damn..... daar moet ik nog maar eens hard over nadenken dan
De Sport heeft net z'n eerste 'langere' ritje achter de rug en ik moet zeggen dat ie het prima doet. Heerlijk om die Audi-rijders het leven zuur te maken. Moet wel zeggen dat het een kunst is om met de Sport file te rijden. Rustig rijden is bijna onmogelijk......
Maar goed, het ritje was niet voor niets; er ligt een heel! Sportdash te popelen om ingebouwd te worden. En nog twee extra Sport-stoelen, even kijken welke het mooist zijn. Als deze mooier zijn gaan deze erin.
Ik had bij het wegrijden trouwens het idee dat ik iets raakte, of dat ik ergens overheen reed. Dus uitgestapt om te kijken; ik zag niets. Nog maar eens proberen: vooruit en dan weer achteruit. En weer het idee dat ik ergens overheen reed! Was vergeten mijn hoedenplank weer in de auto te stoppen. Ben er twee keer overheen gereden......
Mooi dat je Sportje weer in het land der levenden is, maar om nou gelijk je hoedenplank naar de andere wereld te helpen is eigenlijk wel een beetje overdreven
Hahaha..had ik je bijna ook nog een nieuwe hoedenplank moeten bezorgen
Veel plezier met je spulletjes,ik weet dat het nu bij een liefhebber terecht gekomen is en ach dat is beter dan dat het hier op zolder ligt te verstoffen...want hoe groot (of eigenlijk hoe klein) is de kans dat er ooit weer een sport komt...
Volgende keer kom ik je ax bewonderen tijmen !