Je Kunt er natuurlijk ook op schaal een diorama op bouwen geheel in Citroën stijl!

Je raadt het al, daar ben ik dus nu mee bezig.
Sinds alweer een aantal maanden loop ik nu stage bij Railz Miniworld. Op het moment is dat de grootste miniatuur spoorbaan van Nederland en ze zitten wat betreft de totale bouw nog maar op een kwart.
Aangezien ik daar dus nu stage loop heb ik al veel ideeën opgedaan en kwam het idee als snel om zelf ook iets te gaan doen in H0. Heb al een aantal H0 AX'jes dus er moest gewoon een keer iets mee gedaan worden.
Ook ben ik bij me stage plek in aanraking gekomen met het Faller Car System. Dit is een systeem waarmee autootjes door middel van een stuurinrichting en een motor op de weg kunnen rijden terwijl ze een draad onder de weg volgen. Dit ben ik dus ook aan het toepassen mijn "hoedenplank project". Ik heb een overleden wagentje genomen en die omgebouwd.
Ondertussen en ik al weer een paar dagen bezig met het bouwen van een wegdek inclusief een afslag naar een tankstation, sinds vanavond is het ook mogelijk om stil te staan bij de pomp.
Als rijdend voertuig heb ik niet gekozen voor een AX maar voor een HY, dit is het enigste model waar ik het motortje en de batterij goed in kwijt kon...
Genoeg tekst voor nu, hieronder een paar filmpjes.

Dit waren de eerste levensteken van een rijdende HY

Wissel naar het pompstation werkt en op het eind nog met een beetje aankleding van auto's

Filmpje zoals het vanavond er bij stond. Wissel werkt nog en ook heb ik nu een stopplaats in het tankstation.
Op het moment is de gehele plaat grijs maar daar komt straks met de begroeiing en wegmarkering verandering in

morgen maar weer verder