Die kapjes voor de velgen (weet niet of je ze nog zoekt). Zijn van de peugeot partner het zelfde. En dus als je 106 rallye steelies wilt met Citroën doppen in het zelfde design als die van de peugeot. Dan kan je ze ook van de Citroën berlingo nemen
Henri106 wrote:Die kapjes voor de velgen (weet niet of je ze nog zoekt). Zijn van de peugeot partner het zelfde. En dus als je 106 rallye steelies wilt met Citroën doppen in het zelfde design als die van de peugeot. Dan kan je ze ook van de Citroën berlingo nemen
Kleine tip .
van de berlingo zijn wel anders dan van n rallye , bij cit zit er nog n zwarte rand omheen . en de rally is puur op de naaf en niet om de bouten heen.
Greetzz
saxo 1.6 8v vtr
Binnen ben ik niet normaal, want ik ben buitengewoon.
Speederdd wrote:Vandaag eindelijk de sproeier in de eeste trap van de Carb gezet.
Daarna liep die heel slecht vanaf 3500 rpm, wat normaal is zonder afstelling. Een halve uur later was die afgesteld , en ja broaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap zoals vroeger ... het zal moeilijk zijn om te zeggen dat het sneller is, maar dat komt ook door de afgetapte luchthapper ... -> ik weet het gewoon niet maar ik hoop van wel (nu is het wachten op een 1.6i 8s om eens te lachen/meten)
Wist niet dat je die er nog niet in had zitten!
Dat scheelt toch wel hoor, maar dan moet je zeker de luchthapper weer open doen...
Ik zit ook al eeuwen na te denken over hoe en waar een luchthapper/afgesloten luchttoevoer te plaatsen zonder veel last te hebben van eventuele regen etc..
Lucht in- en afvoer kan zoveel schelen, zeker met dit filter. Maar daar waren we het al over eens.
Luchthapper open doen + regenproof is een project voor vrijdag of zaterdag.... ik laat je wel weten als het de moeite was.... (aangezien de perfs in de zomer met de happer geopend beter waren dan in de winter met de happer toe ...)
Maar idd daarover zijn we zoals zondag nog besproken eens
Speederdd wrote:nu is het wachten op een 1.6i 8s om eens te lachen/meten
Je weet inmiddels waar ik woon
Heb je de achteras nog moeten stellen of stond de hoogte zo, hij staat wel precies goed!
Nette GT
Idd, na 2keer die lange weg in je wijk in de 2 richting gereden te hebben weet ik waar je woont.... (straat vinden is eenvoudig, straat volgen is wel minder ).
Achteras stond op die hoogte, vrijdag ga ik zien als ik genoeg kan uitslepen om geen aanloop meer te hebben, anders moet die misschien 1cm hoger gaan (in combinatie met slepen)
Nog eens bedankt, ik ben echt tevreden met je onderdelen (die doen het prima in combinatie met nieuwe onderdelen )
q01z wrote:sebas, meestal loopt het aan bij je bumpersteun!
als je deze gedeeltelijk weghaalt/ombuigt kan er opeens veel meer..
gisteren heb ik twee grote stukken eruit gehaald, resultaat loopt het op snelweg niet meer aan... maar soms nog op slechtere wegen, dan loopt het aan in de hele rond gedeelte onder de skirt. Vandaag Bilstein B8 Sprints besteld
Nee, maximaal 14,4V. Meet met een multimeter op de accu, das een stuk nauwkeuriger dan een metertje
Maar als t de echte spanning is dan is je spanningsregelaar van je dynamo kapot...
Die dingen moet je niet gebruiken Sébastien!
Het staat er zelfs op.... die zijn 2de hands en versleten.
"Tested on Nurburgring-Nordschleife", je kunt beter nieuwe kopen.
Die uitlaat blijft redelijk maar maakt toch een beetje meer lawai onder de 4000 toren, wat de Devil niet echt deed.
De B8 sprint zijn echt leuk op de weg. Aanloop probleem is bijna weg, maar het gaat meer op de wegligging die echt verbeterd is. Het zijn echte dempers -> die doen hun werk maar wel met een beperkte beweging. Ik ben echt gelukkig en zal wachten op een sessie in de ardennen om te weten als ik nog altijd tevreden ben over de voorste ophanging.
Achterkant 1 à 2 cm verhogen staat toch op de planning. (batterij, reservewiel enz... moeten in de koffer komen en die zal hiervan niet hoger worden aangezien die momenteel zonder 5de wiel rijd)