2CV
Moderator: webmasters
Haha, gaaf ding. Tikkeltje overdone.
Hier is weinig origineel aan, die spiegels die van een transporter of transit ofzo afkomen vind ik wat jammer, verder vind ik wel een prachtig ding.
Wel gaaf zijn de drie ramen in het huisje, best kans dat dat een optie was die fabrieks-af erin gezet zijn, zeldzaam.
Hier is weinig origineel aan, die spiegels die van een transporter of transit ofzo afkomen vind ik wat jammer, verder vind ik wel een prachtig ding.
Wel gaaf zijn de drie ramen in het huisje, best kans dat dat een optie was die fabrieks-af erin gezet zijn, zeldzaam.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- Total admin
Ehh, niet vergeten om voorzorgsmaatregelen te nemen dat ie op stuurslot gaat. De wielen moeten vrij kunnen draaien (links-rechts ). Door de krachten die er op komen te staan, draaien ze automatisch de goede kant op. Als hij op stuurslot zou staan, dan zou het geheel behoorlijk wringen in de bochten.
-
- profiel verwijderd
-
- Total admin
integendeelTwoTone wrote:Moet je niet vergeten het stuur te vergrendelen Ander kan het wel eens heel verkeerd aflopen
de wielen draaien vanzelf mee.
Al een paar keer een eend zo op sleep gehad, en das wel ff wennen
vooral de mensen kijken wat raar als ze niemand zien zitten.
Het grappigste wat ik zo ooit gezien heb, was iemand die met zijn 2pk een dyane aan 90! per uur voorttrok