Ssst, dat wordt nog een verassing....
Ik heb alleen iets meer dan verwacht aan probeersels nodig gehad.
Maar om serious te blijven, in Delft heb je best wel veel van die lullo-kak studenten en bijbehorende studentenverenigingen. En die hebben nu ontgroeningstijd....
Rio97 wrote:Ssst, dat wordt nog een verassing....
Ik heb alleen iets meer dan verwacht aan probeersels nodig gehad.
Maar om serious te blijven, in Delft heb je best wel veel van die lullo-kak studenten en bijbehorende studentenverenigingen. En die hebben nu ontgroeningstijd....
Een walgelijke gang van zaken!!
Bij bijna alle verenigings- en clubsverbanden heb ik zelf dan ook altijd iedere vorm van ontgroening pertinent geweigerd!
Dan maar een buitenbeentje (maar daar was ik sinds de basisschool toch al aan gewend, dus daar had ik sowieso al vrijwel geen enkele moeite mee).
Maar als ze dan uiteindelijk door krijgen wat je kúnt, dan komen die omhoog gevallen idioten achteraf toch wel met hangende pootjes aankloppen of je ze uit de brand kunt helpen met weet-ik-veel-wat.
Ik zou dus willen zeggen: neem jezelf in bescherming (bij dat soort weerzinwekkende toestanden), want een ander doet het (helaas) niet voor je!
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Helemaal met je eens, ontgroeningen heb ik mij ver van gehouden.
Je wordt daar als invidu in een behoorlijk strak stramien gegoten, blijft weinig ruimte voor creativiteit over.
Ik zat bij het zooitje ongeregeld waar we toen erwtensoep hebben gegeten, en waarmee ik afgelopen zomer naar de 2cv worldmeeting ben geweest met de aca-bar, eendrover, supercow. Dat vind ik weer leuk.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Rio97 wrote:Helemaal met je eens, ontgroeningen heb ik mij ver van gehouden.
Je wordt daar als invidu in een behoorlijk strak stramien gegoten, blijft weinig ruimte voor creativiteit over.
Ik zat bij het zooitje ongeregeld waar we toen erwtensoep hebben gegeten, en waarmee ik afgelopen zomer naar de 2cv worldmeeting ben geweest met de aca-bar, eendrover, supercow. Dat vind ik weer leuk.
DLS wrote:Veel gezopen en verder gewoon een leuke week gehad..
dat is nou precies waar ik zo'n hekel aan heb
Stomme studenten (en verenigingen) enige wat ze boeit is bier en ze vergeten dat zoveel zuipen dat ze hun hele leven vergalt. Wanneer komt de inteligentie terug en beseffen ze dat er meer is dan bier?
Hmm, zeker als ze dronken met klompen de brandladder van de campus opklimmen en hun nek breken en verlammen als ze eraf flikkeren.
BTW, wij hebben opschool een verplichte kennismakings week (telt voor studiepunten, dus je MOET echt)
Geregeld door domme 2de jaarsstudenten, geen enkele leraar aanwezig
je komt daar, stond op lijstje dat je een goede fiets mee moest nemen, dus ik nam mijn net nieuwe (batavus) fiets mee. Kom daar aan, moet ik mijn fiets in een krat gooien en er vervolgens weer uit gooien (vanuit het krat). Dus niet he, moeilijk dat ze nog deden dat ik geen fiets van 800 euro even kapot gooi :S Mijn vader moest erbij komen voordat ze overgehaald waren.
Daarna met goede kleren door nat gras en bagger zooi kruipen (soort survival, met je slaapzak en alles bij je). Alles zeiknat en vies, en mijn goede broek kon ik weggooien (a 50 euro). En die 2de jaars maar lachen dat mn slaapzak nat was.
So on, je werd vernederd op en top en moest in de regen en kou zwemmen in de sloot en werd elke nacht je bed uit gehaald, in de bar eerst verplicht melk en daarna moesten we verplicht bier drinken (en verplicht de bar in, terwijl er gerookt word en ik daar niet tegen kan)
Ik was na die week ontzettend ziek, heeft bijna 2 maanden geduurd voordat ik weer beter wasl
Behalve dat had ik een hekel aan de school en campus voordat ik er begon; en dan heb ik de studenten verenigingsweek niet eens gedaan.
en als je dan als 1ejaars een 2ejaars met mp3speler ziet lopen, kun je 'm neersteken, en iedereen denkt dan dat 't vanwege die mp3speler is..... maar 1ejaars weten wel beter
Mijn introweken waren retegezellig (1x deventer, 1x amersfoort). Geen rare fratsen en gewoon met z'n allen dingen doen. Dat daar nou een kroegentocht en in een kilt rondhobbelen bij komt kijken is weer wat anders
-Henry- wrote:Mijn introweken waren retegezellig (1x deventer, 1x amersfoort). Geen rare fratsen en gewoon met z'n allen dingen doen. Dat daar nou een kroegentocht en in een kilt rondhobbelen bij komt kijken is weer wat anders
Zowel de intro week van Tilburg, als het intro kamp van Plato waren supergezellig. Geen ontgroening fratsen enzo.
grietje wrote:BTW, wij hebben opschool een verplichte kennismakings week (telt voor studiepunten, dus je MOET echt)
Geregeld door domme 2de jaarsstudenten, geen enkele leraar aanwezig
Heel verhaal over introweek
Was bij ons ook zo geregeld. Alleen was het meer een teambuilding dan een afmat cursus voor 2e en hogere jaars. En ach, we zaten in een boerderij, en drank was pas beschikbaar na 16.00 uur.. Dus dat viel wel mee. En er was naast een lekker pilsje ook nog wijn beschikbaar. En dit was neit verplicht of what so ever. Voor de niet drinkers was er ook gewoon fris..
Mja tis gezellig enzo.. dus je drinkt wel meer dan normaal..