Bossie wrote:Helaas, Bossie is er niet bij. Hester moet werken en ik moet op de kleine passen. En nee, die neem ik nog niet mee. Dan moet hij in de MaxiCosi en het is niet goed als ze daar langer dan 2 uur achter elkaar inliggen. Daarnaast is het lastig met z'n voeding.
Bossie wrote:Helaas, Bossie is er niet bij. Hester moet werken en ik moet met de lego spelen.
Bossie wrote:Helaas, Bossie is er niet bij. Hester moet werken en ik moet op de kleine passen. En nee, die neem ik nog niet mee. Dan moet hij in de MaxiCosi en het is niet goed als ze daar langer dan 2 uur achter elkaar inliggen. Daarnaast is het lastig met z'n voeding.
Bossie wrote:Helaas, Bossie is er niet bij. Hester moet werken en ik moet met de lego spelen.
zeer begrijpelijk Jan.
Shhhhttttttt, dat hoeft iedereen toch niet te weten
Er bestaat een kans dat ik niet aanwezig kan zijn!
Mijn vader moet geopereerd worden aan zijn knie(krijgt een niet knie).
Wil natuurlijk er wel bij zijn, maar wil even kijken hoe hij er op dat moment er voor staat, hij is ook niet meer de jongste !
Joost wrote:Bossie jij hoeft toch niet op te passen. Oppassen doen babysitters jij bent gewoon lekker thuis met de kleine!
Ik vind het ook niet erg om met de kleine thuis te zijn. Daar geniet ik volop van. Maar, ik vind het wel jammer om niet een gezellige middag samen met mijn vriendjes en vriendinnetjes van de ax club door te brengen.
Dat pontje kost €2,10 per auto volgens mij. Om mijn bijdrage aan de meeting te leveren... Want gezien mijn op het moment bijzonder treurige budget is het vrij onwaarschijnlijk dat ik erbij ben.... Was ik maar alvast jarig
pcrodent wrote:Dat pontje kost €2,10 per auto volgens mij. Om mijn bijdrage aan de meeting te leveren... Want gezien mijn op het moment bijzonder treurige budget is het vrij onwaarschijnlijk dat ik erbij ben.... Was ik maar alvast jarig
is die pond je te duur ?
Greetzz
saxo 1.6 8v vtr
Binnen ben ik niet normaal, want ik ben buitengewoon.
DuFF wrote:
en menschen, weest verstandig, en neemt allen een regenjascapuchonparaplu mee.
Men denkt toch zeker niet dat ik uitstap als het regent
Deviltje is mijn regenjascapuchonparaplu
En ik hoop dat ik het ga redden als het regent... laatste keer in de regen begon hij toch een beetje te stotteren...... de motorkap schijnt een beetj e lek te zijn....
Ik heb er al iets voor bedacht, maar moet het nog uitwerken... en dat zal wel ff duren...
DuFF wrote:
en menschen, weest verstandig, en neemt allen een regenjascapuchonparaplu mee.
Men denkt toch zeker niet dat ik uitstap als het regent
Deviltje is mijn regenjascapuchonparaplu
En ik hoop dat ik het ga redden als het regent... laatste keer in de regen begon hij toch een beetje te stotteren...... de motorkap schijnt een beetj e lek te zijn....
Ik heb er al iets voor bedacht, maar moet het nog uitwerken... en dat zal wel ff duren...
En gelukkig is de activiteit (ofwel het 2e deel van de meeting) onder een dak, dus laat het dan maar regenen Neemt iedereen wel tussen de 5 en 10 euro mee voor deze activiteit?
En gelukkig is de activiteit (ofwel het 2e deel van de meeting) onder een dak, dus laat het dan maar regenen Neemt iedereen wel tussen de 5 en 10 euro mee voor deze activiteit?
Ga uit van per persoon (alles is afhankelijk van de opkomst ook, maar ga uit van tussen de 5 en 10 pp). Alhoewel voor de pont weet ik niet of t per auto of per auto / pp is..
en hoelaat eindigd de activiteit en/of meeting ongeveer?
ik zal er iig rekening mee houden dat er een activiteit is,
maar mischien vind ik 't geen eens is leuk ,
want je bent toch niet verplicht om mee te doen?
DuFF wrote:en hoelaat eindigd de activiteit en/of meeting ongeveer?
ik zal er iig rekening mee houden dat er een activiteit is,
maar mischien vind ik 't geen eens is leuk ,
want je bent toch niet verplicht om mee te doen?