Grietje
Moderator: webmasters
Cool, dat dakje zo!
Mocht je serious op zoek gaan naar eend, wellicht Harrie een zoekopdracht geven.
Hoorde gisteren weer een paar horrorverhalen van mensen die nog geen jaar na aankoop van een "harde" eend zaten met een doorgerot chassis...
Mocht je serious op zoek gaan naar eend, wellicht Harrie een zoekopdracht geven.
Hoorde gisteren weer een paar horrorverhalen van mensen die nog geen jaar na aankoop van een "harde" eend zaten met een doorgerot chassis...
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
of een nieuw chassis kopen dat een zinkbad heeft gehad, en dan een donoreend zoeken waarvan alleen het chassis kapot is.Rio97 wrote:Cool, dat dakje zo!
kost iets meer, maar dan ben je iig van de meeste narigheid af
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX Spaster Mammer
Mjaw.. Ik vind een eend fantastisch, weet niet waarom, het heeft gewoon wat, en een kever vind ik schattig. Beide vind ik wel pas echt wat als ze verlaagd zijn, versimpeld (geen chrome dingen enzo) mat kleurtje e.d. hebben...DuFF wrote:ik bekijk t verschil tussen een kever en een eend niet qua merk, maar qua stijl, ik vind een kever wat stoerder eruit zien, en een eend wat grappiger.
Eend heeft ergens nog wel mijn voorkeur maar die kever die ik zag op de Oldtimer beurts heeft kever virus wel beetje aangewakkers...
En dan het VW is.. Nou en, marc gaat ook over op Audi Dan mag ik best VW
maarja, ik weet nog niet dus! Bij de kever gaat mijn voorkeur uit naar een oude, die vind ik mooier, maar die zijn ook meteen stuk duurder. Bij de Eend vind ik de jongste serie (volgens mij) het mooist, en die zijn dan juist wat goedkoper.
-
- profiel verwijderd
Misschien juist maar goed hahaq01z wrote:
toch jammer da tik geen fototoestel in mn handen had toen jij op je rug in de auto lag met je voeten tegen het plafond om het dakje goed aan te drukken
Ben benieuwd of ie vanmiddag nog steeds hangt
En opzich hing ie toch best snel? hoefte maar kort aan te drukken. Viel me eigenlijk nog alles mee, heb ook een keer geprobeerd de vlag op te hangen (op mn oude hemel toen nog) en dat wou echt echt niet
Voor de keuze tussen een eend en een kever; ga eerst een ritje maken in allebei en bepaal dan je keuze.
In een kever heb ik nog nooit gereden, maar het verschil schijnt behoorlijk te zijn wat ik van meerdere mensen heb gehoord.
In een kever heb ik nog nooit gereden, maar het verschil schijnt behoorlijk te zijn wat ik van meerdere mensen heb gehoord.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Ohjaaaa, dat ook nogq01z wrote:Romy!
jij hebt nog een hoop werk zag ik net
niet alleen aan je blauwe AX.. maar ik kwam net een hele mooie set 5deurs deurpanelen tegen in mn magazijn
Vrijdag heeft t blauwtje weer een wereld reis begaan, hij mocht naar zeeland !
Deed het erg goed, iets meer toeren gevraagd dan de eerste 300 km.
Motormangement lampje brand nog steeds als je harder dan 90 en langer dan 5 minunten dezelfde snelheid rijd. Moet hem nog steeds uitlezen.
Eenmaal in zeeland 1x weer bijna vol opengetrokken, en flitsend! Hij is best snel Wegligging en onderstel en alles is gewoon perfect, hij heeft absoluut geen spelingkjes of rateltjes ofzo. Heerlijk
Iets anders leuks