Dat hij heel aangekomen is volgens mij Gods will.....'''
van huis naar zijn werk !!
http://www.dumpert.nl/mediabase/31872/6 ... _work.html
Van zijn werk naar huis !
http://www.dumpert.nl/mediabase/31884/6 ... _work.html
Gr Mr Dean

Moderators: Rock's, webmasters
'k Denk niet dat dit gedrag Gods goedkeuring krijgt.mr dean wrote:Dat hij heel aangekomen is volgens mij Gods will.....'''
Maar er zit wel een (b)Engeltje op zijn schouder.( gewoon levens moe)MNM(tm) wrote:'k Denk niet dat dit gedrag Gods goedkeuring krijgt.mr dean wrote:Dat hij heel aangekomen is volgens mij Gods will.....'''
Sorry dat ik het moet zeggen, maar dan beschouw ik jou ook als mafketelkevin.broke wrote:oh wat ben ik blij dat ik wijs genoeg ben om niet zo'n fiets te hebben
kan er niks aan doen, maar als ik 3 maanden naar m'n werk ga op zo'n rijdende katapult doe ik hetzelfde volgens mij.
Neuh, 'k zou eerder zeggen dat 'ie een goede zelfkennis heeft en daar ook wat mee doet door dus GEEN motor te gaan rijden!mr dean wrote:Sorry dat ik het moet zeggen, maar dan beschouw ik jou ook als mafketelkevin.broke wrote:oh wat ben ik blij dat ik wijs genoeg ben om niet zo'n fiets te hebben
kan er niks aan doen, maar als ik 3 maanden naar m'n werk ga op zo'n rijdende katapult doe ik hetzelfde volgens mij.
!
Dat is ook een van de rede`s dat ik pas later begonnen ben ( 32).kevin.broke wrote:Ik heb een hele tijd terug zo'n Yamaha FZR opgeknapt. Een echte "mannenmotor", groot, 1000cc, hoogtoerig, licht gekieteld en daarmee ongeveer 160 pk, redelijk heftig stuurgedrag.
Als je dan even gaat "testrijden" en je knalt 'm (zonder verkeerservaring - de enige ervaring die ik eigenlijk heb is crossen en brommerrijden) op zo'n manier 3 auto's voorbij op een 80 km-weg dat je je rijbewijs genoeg kwijt kan raken om de krant te halen weet je van jezelf dat het verstandiger is om het ding te verkopen. Zo gezegd, zo gedaan...
Denk dat zowel MNM als Mr. Dean in dit geval gelijk hadden: Een mafketel die een weloverwogen besluit genomen heeft![]()
Oh ja: De nieuwe eigenaar heeft mede dankzij mijn besluit niet zo heel lang daarna een ritje gemaakt waardoor hij pas sinds kort zijn rijbewijs terug heeft