DLS wrote:maar plakken ze ook zo erg dat je bij elke bocht 2 MM profiel kwijt bent??
Vriend van me heeft in goed 8000 KM een setje Pirelli P4000 weggegomd onderweg.. Dan wordt het toch wel een dure hobby..
dat blijkt goed mee te vallen, ik rij nu ook redelijk sportief, voor zoverre dat mogelijk is met een ax en na 2000 kilometer zie ik nog niet echt véél slijtage aan de band
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
J5 wrote:Hee rallye velgjes.
Welke heb je genomen? 6J of 5½J?
Natuurlijk gewoon wit maken. Staat super.
rallye ph2 -> 6J
ze zijn nu proper, morgen na mijn werk kan ik de primeur spuiten ! Ik moet me wel haasten want zaterdag is de afspraak om de banden erop zetten, anders kan de ax volgende week nooit van 12 naar 16 gaten gaan...
Browny wrote:kom je hiermee wel zonder problemen door de keuring?
verlaagd niet, maar veren vervangen is een kleine moeite 1keer per jaar.
verder moet het geen probleem zijn. met nieuwe draagarmen en aandrijfassen is dit plug&play en behalve wat rood op de achteras is er niets abnormaal te zien.
Witte velgen komen nu al op mijn tuning keuring ... dus veel verschil zal het niet maken voor 0.5inch breeder...
Browny wrote:kom je hiermee wel zonder problemen door de keuring?
verlaagd niet, maar veren vervangen is een kleine moeite 1keer per jaar.
verder moet het geen probleem zijn. met nieuwe draagarmen en aandrijfassen is dit plug&play en behalve wat rood op de achteras is er niets abnormaal te zien.
Witte velgen komen nu al op mijn tuning keuring ... dus veel verschil zal het niet maken voor 0.5inch breeder...
dus 4 gaats onderstel kan dus wel degelijk door de keuring in belgie???
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
omdat er een extra bout is per wiel ?
wat is verder te merken ? denkt je echt dat ze die 4 bouten vreemd zullen binden ? (ze zien de hele dag wagen met 4 of 5 bouten)
Op mijn stalen velgen kan ik zel plastiek wieldoppen zetten als ik echt die bouten wilt verstoppen
...die er in NL overigens volgens de regels wel afgehaald (moeten) worden door de APK-keurmeester, om de (aanwezigheid van de) wielbouten te controleren!
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
het is natuurlijk wel een andere maat remtrommel, die met vier bouten. is voor zover ik weet niet gehomologeerd op de fase 1 AX. weet niet of ze daar moeilijk over kunnen doen??
P.
C4 vts
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen