Misschien weet jij dat wel Henri: verbaas mij er altijd over dat de AX een grilletje heeft tussen de koplampen waar de 106 daar helemaal dicht is.
Levert dat geen koelingsproblemen op?
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Misschien weet jij dat wel Henri: verbaas mij er altijd over dat de AX een grilletje heeft tussen de koplampen waar de 106 daar helemaal dicht is.
Levert dat geen koelingsproblemen op?
106 heeft grotere opening in de bumper voor de lucht-inlaat.
Blijft die kap zover over je binnenste lampen vallen? Heb je dam geen last van schaduwwerking c.q. opbrengstverlies? Of neem je dat op de koop toe?
Wel een mooi project al denk ik dat plexiglas hem aanzienlijk ophaalt en minder alledaags maakt. Dat racegaas is m.i. wel mooi maar je moet er wel mee om kunnen gaan, jouw 106 is juist subtiel en dat gaas op de kap maakt hem wat te alledaags vind ik.
Heb echt bewondering voor de manier van perfectioneren! Keep up the good work.
Tsja, zo'n booskijker kap.. je moet ervan houden zeg ik maar (en ik vind t niet mooi) Juist die originele (106 type 1) kap maakt de auto van Wendy af in mijn optiek: strak en mooi, waarbij het detail van de morettes mooi opvalt!
Met die booskijkerkap valt een deel over de morettes, wat het totaal een beetje een 'onafgemaakte' of beter geformuleerd: 'onharmonieuze' indruk geeft.
Volgens mij heb je wel wat geleerd van die fotoshoot. Welke hoek beter uit komt enzo. Leuke foto's met die moterkap. Oók de moterkap vindt ik wel aardig, al was die vorige toch ook prima te doen?
Benjamin Wie ben ik?
Van AX 1.1 TE naar 406 2.0 16v Coupé.