denk niet dat we t redden, voor maandagmiddag moet t huis volledig leeg zijn,
we zijn al 2 dagen volop bezig van 8 uur 's ochtends tot dik 1 uur 's avonds, met 4 man
maarja van die loodzware apparaten zoals kolomboormachines, draaibanken en weet ik veel wat nog meer, en een motortafel en een metalen werkbank..... sjouw je je de hernia's.
vanaf morgen gaat de pc in de doos, dus vanaf dan reageer ik ietswat minder

.
wat een K*T ZOOI vind ik overal..... vet oude projectors, waar van die cassettes op moeten enz, ...
en natuurlijk kan de helft niet in t nieuwe woningje, dus er word echt te veel weggegooid.
gelukkig heb ik al mijn autospullen al in veiligheid gebracht.
trouwens, we stonden met z'n 3'en te kijken hoe belachelijk veel verhuisdozen er in me ax gingen .... kwam alleen bijna geen drempel meer over(Dat is zonder gewicht erin al een probleem)
bijrijdersstoel is er uit voor meer ruimte, zonder die rukstoel kunnen er zo 5 á 6 dozen meer in. bizar.
vanaf maandag zo'n mooie grote container voor de deur, en alles wat we dan niet meer hoeven, pleuren we via deur en raam naar buiten.
maar man, me voeten zijn kapot.... zoveel lopen en rennen en trapje op, trapje af.
wens ons succes, want als we niet voor maandagmiddag 't huis leeg hebben, zijn we hét lul

= boete.
morgen is de stort niet open, dus alles wat weg moet, dumpen we op 1 hoop, en voor de rest gaan we maar meubels verplaatsen

.
hulp is altijd welkom, maar ik weet uit gekkigheid niet wat mensen dan zouden moeten doen, dat is zo'n probleem
afijn, internetloos, tot snel allemaal.