een maat van mij heeft een set velgen met 8 gaten te koop, alleen hij wil er zo snel mogelijk vanaf en volgens hem past t ook op mij AX, maar ik kan t niet ff proberen omdat ik mijn ax pas over 2 weken krijg, maar weet iemand zo de steek ofzo, of een andere manier waarop ik kan zien dat ze passen, ik geloof t namelijk niet echt
Van wat voor auto komen de velgen af?
Wat voor AX heb je (ik neem aan 1 met driegatsvelgen)?
Wat is de steekmaat van de velgen?
Wat is de et-waarde van de velgen?
Als je op vraag 1 en 3 antwoord geeft kan je hier waarschijnlijk wel antwoord krijgen. Als je de rest ook weet te achterhalen komt het helemaal wel goed.
Een universele velg past niet op een 3 gats naaf. Er zit in die velg gewoon geen enkel patroon voor 3 gaten.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Men pakt een velg en boord daar een shitload aan gaten in en taadaa een universele velg
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Nee, velgen van een smart passen inderdaad niet, er loopt een topic daarover ergens in Exterieur. Dus met een beetje zoekwerk moet je ook achter een hoop antwoorden komen. Deze gaat in ieder geval op slot.
Renault Clio 1.4 16V SI
PS. Als me plaatjes het niet doen, ligt de server van Tiscali er weer eens uit. Ik kan er ook niets aan doen