Vraagje: Hoe hard rijdt jullie AX?
Moderator: webmasters
Vraagje: Hoe hard rijdt jullie AX?
De mijne met z'n 1.0 motertje heeft z'n top om 155 km/h liggen ( bij mij dan).
Okee...ik lieg (een beetje maar)...hij kwam de desbetreffende berg waar we van afsjeesden, en het snelheidsrecord verbroken, ook maar met 40 km/h tegenop....zegt iets over de berg....en de AX
Normaal begintie te shaken bij 120
Okee...ik lieg (een beetje maar)...hij kwam de desbetreffende berg waar we van afsjeesden, en het snelheidsrecord verbroken, ook maar met 40 km/h tegenop....zegt iets over de berg....en de AX
Normaal begintie te shaken bij 120
Groetjes van Mandy!
In Duitsland bleek de GT begrensd op circa 150/160.
Maja, om je vriendin nou achter te laten bij een parkeerplaats....
Zit een vijf van een diesel op, dus ik denk dat het bij 180 wel op zal houden.
De GTcarb trok bij gewoon rijden al rustig door tot 170, gewoon ongemerkt zonder trillingen of iets. Bij 190 begon je wel het gevoel te krijgen dat ie onderdelen begon te verliezen.
Maja, om je vriendin nou achter te laten bij een parkeerplaats....
Zit een vijf van een diesel op, dus ik denk dat het bij 180 wel op zal houden.
De GTcarb trok bij gewoon rijden al rustig door tot 170, gewoon ongemerkt zonder trillingen of iets. Bij 190 begon je wel het gevoel te krijgen dat ie onderdelen begon te verliezen.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Nigel liep onlangs in Duitsland op GPS 185 met nog zo'n 1000 toeren over....
Maar dan duurt het in z'n vijf allemaal zo lang dat ik daar ben gestopt.
Kan er in ieder geval moeiteloos op 170 mee "cruisen", en met de Koni's rondom, de brede banden en de Jamex (sport)stoelen blijft het dan nog redelijk comfortabel.
Maar dan duurt het in z'n vijf allemaal zo lang dat ik daar ben gestopt.
Kan er in ieder geval moeiteloos op 170 mee "cruisen", en met de Koni's rondom, de brede banden en de Jamex (sport)stoelen blijft het dan nog redelijk comfortabel.
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
215 op de teller met de GT, 210 met de GTI indertijd.
de teller uit met een 1.6je, hele tijd terug alweer
215 op de GT-teller is 202-203 op GPS maar dat haalt ie normaal gesproken nooit. 205 zit je redelijk vlot aan, volgens mij is met een beetje geduld 210 op de teller er meestal wel uit te persen. En dat is dus inderdaad vrij dicht tegen de 200 GPS...
De GT loopt dus inderdaad harder dan de GTI ooit gedaan heeft. Lijkt nogal aan de rolweerstand te liggen (GT staat op vrij harde 165-brede bandjes).
de teller uit met een 1.6je, hele tijd terug alweer
215 op de GT-teller is 202-203 op GPS maar dat haalt ie normaal gesproken nooit. 205 zit je redelijk vlot aan, volgens mij is met een beetje geduld 210 op de teller er meestal wel uit te persen. En dat is dus inderdaad vrij dicht tegen de 200 GPS...
De GT loopt dus inderdaad harder dan de GTI ooit gedaan heeft. Lijkt nogal aan de rolweerstand te liggen (GT staat op vrij harde 165-brede bandjes).