wat dacht je van mij laatst, 4 km te hard... Pff, ff kuiltje in de weg en dat rijd je al
dan reed je dus 8 km te hard.. gaat ook nog correctie vanaf
corecctie van 3 km ja, dus 7 km/uur, en aangezien de teller ong afwijking van 3 tot 5 heeft (hangt erg af van de snelheid) reed ik op mijn teller dus praktisch niet de hard
tot de 10 km/uur vind ik nog steeds mierenneukerij, soms is dat gewoon nodig om doorstroming e.d. te bevorderen.
Na de 10 km/uur te hard mogen ze van mij dubbel straffen.
Fietspomp wrote:Ach ja, ik had laast 41 te hard, een mooie 260€, ook niet verkeerd,
das iets meer biertjes!
gelukkig heb je daarmee mijn record van 340 euro niet overschreden, ..en toen was ik nog gematst ook.
ik vind 6 km per uur niet te hard, als je 't weggetje ziet, en ziet wat iedereen er rijd, iedereen rijd er 60 ipv 50. en dat meen ik, en dan ook echt iedereen!.
ik was op weg naar me werk, dus hard heb ik niet gereden
Fietspomp wrote:Ach ja, ik had laast 41 te hard, een mooie 260€, ook niet verkeerd,
das iets meer biertjes!
gelukkig heb je daarmee mijn record van 340 euro niet overschreden, ..en toen was ik nog gematst ook.
ik vind 6 km per uur niet te hard, als je 't weggetje ziet, en ziet wat iedereen er rijd, iedereen rijd er 60 ipv 50. en dat meen ik, en dan ook echt iedereen!.
ik was op weg naar me werk, dus hard heb ik niet gereden
ZOW Wat heb jij uitgevreten voor 340 euries????
Btw, dit soort boetes zijn altijd gewoon lullig. Geen mens (behalve mijn vader) rijdt precies de aangegeven snelheid. Je rijdt meestal net een tikje harder. Laat ze de echte racers gaan pakken.
ik probeer te zeggen dat ik vind dat ze in woonwijken enzo van mij wel streng mogen controleren.. maar op de snelweg vind ik het maar onzin of je moet veel te hard rijden als het druk is dan mogen ze ook wel boetes gaan uitschrijven