En inderdaad infrarood zender. Ik vraag me alleen af wat het nut is van zo een ding. Omdat het infrarood is vermoed ik dat je er echt bijna recht op moet mikken om resultaat te zien... Maar dat is maar een vermoeden
En inderdaad infrarood zender. Ik vraag me alleen af wat het nut is van zo een ding. Omdat het infrarood is vermoed ik dat je er echt bijna recht op moet mikken om resultaat te zien... Maar dat is maar een vermoeden
Dat vermoeden klopt wel. Mijn vroegere Xantia had hetzelfde systeem. Dan moest je met de afstandbediening zowat tegen het zijraam staan, heeeel goed richten en dan zo'n 300 keer op het knopje drukken en dan ging hij misschien wel open! Ideaal hoor!
Zonder gekheid, ik zou er niet teveel in investeren om hem werkend te krijgen. Systeem werkt gewoon niet lekker dus.
Grtz,
Ricardo
In bezit van:
- C5 Break 2.0 16V Ligne Prestige uit 2001
- ZX 1.8i Aura 5-deurs uit 1994 (JB-VD-45)
Had 't er bij m'n ZX ook inzitten, maar 't was vaak inderdaad met de zender tegen 't raam aanstaan om de deuren te openen... Zou je geld lekker in je zak houden en 't investeren in andere leuke onderdeeltjes voor je AX!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning
Die ontvanger komt van mijn auto. Het probleem is dat de zender dus "niuwe" is en ze alebij niet dezelfde code heben. ik dacht dat dat met schacleartjes te veranderen was maar ik kan ze voor me leven niet vinden.