zit meestal te klo... met mijn onregelmatige diensten
die week heb ik dagdienst en met een beetje pech mot ik dan zondag werken (aanwezig zijn) maar dat duurt maar tot een uurtje of 12
Om even een aanvulling te geven op de informatie die jullie achter mijn naam willen zien: Het wordt in principe de bordeaux rode AX 1.1i.
Mocht ik veel aankopen gaan doen, dan wordt het heel misschien de Xsara omdat daar meer in kan. Of ik laat m'n vader ook meegaan in z'n AX, maar dat wordt denk ik nog een hele opgave..
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning
Om even een aanvulling te geven op de informatie die jullie achter mijn naam willen zien: Het wordt in principe de bordeaux rode AX 1.1i.
Mocht ik veel aankopen gaan doen, dan wordt het heel misschien de Xsara omdat daar meer in kan. Of ik laat m'n vader ook meegaan in z'n AX, maar dat wordt denk ik nog een hele opgave..
Mis mijn ex buren nog, die zouden wel komen Toch????
AXClub wrote:TIP neem extra geld mee voor een pontje. (weet niet wat het pontje kost )
Bedoel je daar het pontje bij Hekelingen mee of die bij Maassluis?
Die bij Hekelingen kost €1,20 voor 'n VW Transporter, dus zal voor een personenwagen wel iets minder (kunnen) zijn.
Die bij Maassluis is een stuk duurder: ergens tegen de €3,50.
Datum staat inmiddels ook in m'n "agenda" genoteerd, dus als 't goeD is, ben ik er ook bij.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
stel dat ik kan, dan zal ik ook wel overwegen om de bordercollie-woef mee te nemen, ze is dan wel oud, maar zo'n ritje gun ik d'r wel, me auto is toch redelijk stil nu *(shit wat zeg ik nu, me hond is bijna doof )
De activiteit, is die ook echt actief?
Dat gaat nl. niet lukken hier ivm gezondheid. Thomas zou wel ipv mij mee kunnen doen denk ik, als het te actief voor mij is.
Mijn AX heeft ook een beetje last van pontvrees (naar Zweden moesten we ook over de brug).
Maar met allemaal andere AX'jes erbij komt ie er vast wel overheen
Ik kom ook!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage