velgen dotz racing 4x100 195-50 15 inch past dat ??
Moderators: denny, vtspower, webmasters
velgen dotz racing 4x100 195-50 15 inch past dat ??
gaat dat onder mijn gti-tje
AX GTI best ever !!!
-
- AX super weirdo
Nope,...... jij hebt 4x108
Jij moet ook op de J maat (onder de 6) letten en de ET waarde, deze moet laag zijn tussen de 0 en 18 geloof ik.
Indien de ET waarde hoger ligt zou je goede spoorverbreders kunnen kopen.... en dus ook langere bouten !!!
Bandenmaat zou je 195-45-15 moeten hebben... beter nog is als je 185-45-15 neemt...
Jij moet ook op de J maat (onder de 6) letten en de ET waarde, deze moet laag zijn tussen de 0 en 18 geloof ik.
Indien de ET waarde hoger ligt zou je goede spoorverbreders kunnen kopen.... en dus ook langere bouten !!!
Bandenmaat zou je 195-45-15 moeten hebben... beter nog is als je 185-45-15 neemt...
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Er liggen op de sloop in Oosterland velgen die volgens mij onder een AX kunnen, ze zitten nu onder een 106 nmlk
OZ supertourismo, 15 inch, die met die heeeel veeeel spaaks.
Ze hebben we ' schaaf' schade aan de randen (zegmaar stoeprandschade), auto heeft best een klappert gemaakt, maar als je ze laat stralen, bij schuren en opnieuw coaten zijn ze nog gewoon super mooi..... En ik persoonlijk vind het echt moooooie velgen (maar heb geen GTI dus geen 4 gats:P)
Ik weet niet wat ze ervoor vragen, zou je miss moeten bellen.
OZ supertourismo, 15 inch, die met die heeeel veeeel spaaks.
Ze hebben we ' schaaf' schade aan de randen (zegmaar stoeprandschade), auto heeft best een klappert gemaakt, maar als je ze laat stralen, bij schuren en opnieuw coaten zijn ze nog gewoon super mooi..... En ik persoonlijk vind het echt moooooie velgen (maar heb geen GTI dus geen 4 gats:P)
Ik weet niet wat ze ervoor vragen, zou je miss moeten bellen.