Wat er dus is gebeurd....op autogebied...
Ja hoor de ANWB kon eraan te pas komen...wie ooit heeft gezegd dat een AX makkelijk open te breken is mag het hier komen proberen!!!!
De sleutel erin laten liggen, 3 uur van huis met m'n hond erin...een uur later had ik haar wedstrijd ( waar ze heel goed heeft gelopen, 6e plaats!).
Politie gebeld, kan niet openen zeiden ze

ANWB en Routemobiel gebeld, eerst lid worden. Tja zonder raam over de snelweg zag ik ook niet zo zitten, dus het is een duur weekend geworden...ben nu lid van de ANWB...
Die man heeft er nog een half uur over gedaan m'n auto open te krijgen!

Met een ijzeren plaatje proberen het pinnetje omhoog te krijgen lukte niet ( daar stond hij al versteld van!) maar het mooie, ook een lusje om het pinnetje gooien lukte niet echt. Een luchtkussen tussen de deur gedaan en een opening gekregen, na nog een aantal keer pielen eindelijk het pinnetje omhoog gekregen, en kon ik naar de wedstrijd.
MAAR m'n auto heeft me bedankt, ik heb een benzine, en hij heeft 1 op 21 gereden afgelopen weekend!!! Ik heb 487 km op 1 tank gereden ennnn ik tank altijd voor 34 euro.
En nog heel leuk nieuws, mijn vriend heeft een eigen auto gekocht: een Citroën Saxo! Een metallic roze ( ik mag geen roze zeggen

) maar een mooi exemplaartje, hij rijdt heerlijk moet ik zeggen. 1.4i istie, lekkere basboxen achterin, ook heel fijn.
Op kamp de grootste lol en de minste slaap gehad

Heel leuk allemaal, dat was mijn weekje dus!