Weekje weg ;) --> Het verhaal

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Mandol
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver

Weekje weg ;) --> Het verhaal

Post by Mandol »

Ik heb komend weekend, za en zo, eerst wedstrijd met m'n hondje ( border collie, Yet) in schapendrijven, ik zit dan in Den Oever dus een beetje ver weg van m'n pc'tje :P Daarna opschieten want ik organiseer een kamp voor kinderen op ma,di,wo dus ik zal jullie een weekje niet zien!
Weten jullie iig waar ik uithang 8)
Last edited by Mandol on ThuOct25, 2007 10:40:20 AM, edited 1 time in total.
Groetjes van Mandy!

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

veel plezier en succes!

en wel weer terugkomen uiteraard ;)
Image

MrBBQ
AX Master
AX Master

Veel Plezier

Post by MrBBQ »

Hai Mandol,

Heel plezier daar !

gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

Mandol
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver

Post by Mandol »

Wat er dus is gebeurd....op autogebied...

Ja hoor de ANWB kon eraan te pas komen...wie ooit heeft gezegd dat een AX makkelijk open te breken is mag het hier komen proberen!!!!

De sleutel erin laten liggen, 3 uur van huis met m'n hond erin...een uur later had ik haar wedstrijd ( waar ze heel goed heeft gelopen, 6e plaats!).
Politie gebeld, kan niet openen zeiden ze :? ANWB en Routemobiel gebeld, eerst lid worden. Tja zonder raam over de snelweg zag ik ook niet zo zitten, dus het is een duur weekend geworden...ben nu lid van de ANWB...
Die man heeft er nog een half uur over gedaan m'n auto open te krijgen! :roll: Met een ijzeren plaatje proberen het pinnetje omhoog te krijgen lukte niet ( daar stond hij al versteld van!) maar het mooie, ook een lusje om het pinnetje gooien lukte niet echt. Een luchtkussen tussen de deur gedaan en een opening gekregen, na nog een aantal keer pielen eindelijk het pinnetje omhoog gekregen, en kon ik naar de wedstrijd.

MAAR m'n auto heeft me bedankt, ik heb een benzine, en hij heeft 1 op 21 gereden afgelopen weekend!!! Ik heb 487 km op 1 tank gereden ennnn ik tank altijd voor 34 euro.

En nog heel leuk nieuws, mijn vriend heeft een eigen auto gekocht: een Citroën Saxo! Een metallic roze ( ik mag geen roze zeggen :lol: ) maar een mooi exemplaartje, hij rijdt heerlijk moet ik zeggen. 1.4i istie, lekkere basboxen achterin, ook heel fijn.

Op kamp de grootste lol en de minste slaap gehad :P Heel leuk allemaal, dat was mijn weekje dus!
Groetjes van Mandy!

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

Mandol wrote: een Citroën Saxo! Een metallic roze
klinkt als een bekend kleurtje.

Image :lol:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Mandol
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver

Post by Mandol »

Ja die kleur is het precies!!!

Grappig, waar heb je die gespot 8)
Groetjes van Mandy!

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Mandol wrote:...wie ooit heeft gezegd dat een AX makkelijk open te breken is mag het hier komen proberen!!!!
Waar is Sander als je 'm nodig hebt... :lol:
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Post Reply