Moderators: Browny, webmasters
Ik heb er voor het eerst aangezeten dat scheelt ooksaxo100 wrote:Heb afgelopen woensdag gelijk maar de velgen en banden gewisseld voor me wintersetje. Bij een nadere inspectie blijkt dat ik een band heb met "blaren" er op en mijn remblokken rechtsachter nog maar een halve milimeter op zit. (ff vervangen maar dus.) Het gekke is dat het zowel band als remblok rechtsachter zijn. Voor mijn gevoel had een voorband en/of rem dan toch eerder die symptomen moeten hebben.
Maar ja de Saxo reed beter als dat ie ooit gedaan heeft. (Zal wel aan het zuurstofgehalte van de lucht hebben gelegen)
Heb via de mail inmiddels ook actiepics in hoge resolutie ontvangen.
Uitraard staat er daarvan al een als bureaublad achtergrond.
Idd, mijn computer sputtert ook aardig tegen, maar die foto van mijn 106 maakt alles goedq01z wrote:ik wil weerrr!!
damnit door al die foto's van mij is mn internet thuis niet voorrruit te branden
gave foto rogier die van Arne zn witte mormel..
Jup maar dat lever je ook weer sterk in op carroserie stijfheid, dat vergeten veel mensen, een 106 is veel stijfer, op het subframe zit b.v een crossmember, bij het dashboard zit een crossmember enz wat de ax allemaal niet heeft om, maar een voorbeeld te geven.En zodra je een dik blok in een ax ligt heb je het voordeel al weer tegen. In een rechte lijn zal je sneller zijn maar bij een bocht ga je problemen krijgen.ZX-Cruiser wrote:Hoezo dubio? Gewoon weer een AX kopen en daar een leuk blok in lepelen, scheelt zowieso al 100Kg!