DLS wrote:Haha.. leuke herinnering die stickers...
Maar moet het dan een nieuwe aandrijfas zijn? Staan er hier toch ook wel genoeg te koop?
ik wil idd persee een nieuwe..
ik had namelijk al een setje 2e hands gekocht, die stil onder een GTI vandaan kwamen, maar omdat ze te lang stilgelegen hadden waren ze ingedroogt en dan moet ik nieuwe hoesjes erop zetten enzo.
bovendien wil ik gwoon geen gezeik met aandrijfassen, ik vind het een rot geluid
Mijn kleine ervaring leert me dat als het zo lang duurt, de dealer er niet echt veel moeite voor doet... Zo moeilijk zijn die dingen ook weer niet te krijgen...
arnie wrote:Mijn kleine ervaring leert me dat als het zo lang duurt, de dealer er niet echt veel moeite voor doet... Zo moeilijk zijn die dingen ook weer niet te krijgen...
nah ik krijg cc'tjes van de mailtjes die hij naar de leverancier stuurt en ook zijn telefoonnotities stuurtie door..
we zijn daar al ruim 20jaar klant en gek genoeg lopen ze nog steeds hard voor ons
en dan te bedenken dat ze op mijn achterbank een aantal jaar terug in de sport (blauw kooitje halen na full speed) dachten dat ze dood gingen hahahahahahahahaha.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
romy heeft vanmorgen klapband gehad met mn GTI!
gelukkig rechtsachter.. dus echt heel schokkendwashet niet..
ik heb de band even snel bekeken, maar er zitten aande binnenzijde allemaal bobbels waarvan er dus 2 stukgegaan zijn.. zal morgen wel ff foto's maken!
voor volgende week maar ff afspraak maken om uit te laten lijnen en 4 nieuwe Bridgestones rondom te leggen
romy heeft vanmorgen klapband gehad met mn GTI!
gelukkig rechtsachter.. dus echt heel schokkendwashet niet..
ik heb de band even snel bekeken, maar er zitten aande binnenzijde allemaal bobbels waarvan er dus 2 stukgegaan zijn.. zal morgen wel ff foto's maken!
voor volgende week maar ff afspraak maken om uit te laten lijnen en 4 nieuwe Bridgestones rondom te leggen
Toch vreemd. Mijn achterbanden hebben ook al zo veel geleden met de Vroemdag. Je zou toch zeggen dat de voorbanden veel meer te lijden hebben.
Msschien heeft het iets met de leeftijd en kilometerstand van de banden te maken.
De Toyo's van mij heb ik nu vier zomers gebruikt en hebben er 36000 kilometer opzitten. Ben benieuwd wat een bandenboer over die band van jou heeft te zeggen.