
Vroemdag pag6 alle foto's (VEEL!)
Moderators: Browny, webmasters
ik ging mijn mistlampen er even uithalen zodat mn remmen wat meer rijwind kregen aangezien ik na 2 rondjes bijna geen remmen meer had..Stefan weer binnen, weet niet precies waarom hij er eerder afging?
zonder mistlampen er nauwlijks meer last van gehad..
nu alleen eens opzoek naar een oliekoeler en grotere radiateur

-
- AX Master
- Posts: 1909
- Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
- Location: Haarlem // Zandvoort
- Contact:
moet ik nog zeggen
Wat moet ik nou nog zeggen na ruim 200 foto`s.
Onzettend gaaf zeg.
Heel geslaagd !
gr Mr Dean
Onzettend gaaf zeg.
Heel geslaagd !
gr Mr Dean

Saxo style is sexy style....
Complimenten voor de foto's en het zo goed meedoen aan de vroemdag. Ga me nu echt voornemen om er volgend jaar weer eens bij te zijn want dat is te lang geleden. (nog wel 106je bouwen dus).
En om het nog erger te maken: Mag voor mijn werk een lezing houden op 5 december, waar????? juist Heusden-Zolder (zucht) ik doe iets fout blijkbaar.
P
En om het nog erger te maken: Mag voor mijn werk een lezing houden op 5 december, waar????? juist Heusden-Zolder (zucht) ik doe iets fout blijkbaar.
P

C4 vts
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen
Zo mijn foto's staan ook online!
omdat de axclub server redelijk overbelast is (:lol:) en ik dus niet op de ftp daarvan kan komen,staat alles gewoon hier thuis online.. mjah das ook 8mbit upload dus niet zeuren
het zijn er niet zo heel veel, maar een kleine 800
http://www.init-0.com/Fotos/2007/klein/ ... /index.htm
omdat de axclub server redelijk overbelast is (:lol:) en ik dus niet op de ftp daarvan kan komen,staat alles gewoon hier thuis online.. mjah das ook 8mbit upload dus niet zeuren
het zijn er niet zo heel veel, maar een kleine 800
http://www.init-0.com/Fotos/2007/klein/ ... /index.htm

-
- AX super weirdo
- Posts: 4657
- Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
- Location: Hardinxveld-Giessendam
- Contact:
PeterM wrote:Complimenten voor de foto's en het zo goed meedoen aan de vroemdag. Ga me nu echt voornemen om er volgend jaar weer eens bij te zijn want dat is te lang geleden. (nog wel 106je bouwen dus).
En om het nog erger te maken: Mag voor mijn werk een lezing houden op 5 december, waar????? juist Heusden-Zolder (zucht) ik doe iets fout blijkbaar.
P
Moeten jullie ook zeker proberen. Dit was mijn eerste keer en vond het echt een superevent. Een kans om zo goedkoop over een circuit te knallen heb je niet vaak, zeker niet als je er iemand anders ook nog een pleziertje mee doet.Rock's wrote:Als ik dat zo zie... denk ik..... das eik best leuk.... waarom doe ik eik niet mee.....
Toch wel een mooi ding om naar uit te kijken volgens mij...... ik probeer er volgend jaar bij te zijn !
Freude am Fahren.
Dus even resumerend....
ik heb 11 maanden en een week of 3 de tijd om de waterslang op Nigel te zetten....
En moet in die periode kennelijk vooral serieus overwegen iets van Saxo VTS remmerij onder m'n bommetje te schroeven......?
En dan moet ik dus weer andere velgen... 4 gaats... en banden...
Mmmm... mag dus weer gaan sparen.
ik heb 11 maanden en een week of 3 de tijd om de waterslang op Nigel te zetten....
En moet in die periode kennelijk vooral serieus overwegen iets van Saxo VTS remmerij onder m'n bommetje te schroeven......?
En dan moet ik dus weer andere velgen... 4 gaats... en banden...
Mmmm... mag dus weer gaan sparen.
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
En mag toch aannemen dat al die amerikanen die normaal gesproken nogal schrikken van het woord "bocht" op een paar ronden zijn gezet...
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Die amerikanen waren prachtig om te zien en vooral voor de kinderen
die boss mustang is gewoon vet ook al kon hij een bocht niet door maar hij probeerde het wel
btw goede remmen zijn ten zeerste aan te bevelen sterker nog zonder dat kom je op een circuit niet ver en veel hebben dat ondervonden, ik rogier stefan en nog wat andere eraf zien gaan puur vanwege de remmen of problemen ermee.
ik ging dit keer voor het eerst met een andere setup rijden (omp group n schijven en ds2500 blokken) en dat was echt een mega verschil met standaard.
Prachtige foto's trouwens marc!! hulde

die boss mustang is gewoon vet ook al kon hij een bocht niet door maar hij probeerde het wel
btw goede remmen zijn ten zeerste aan te bevelen sterker nog zonder dat kom je op een circuit niet ver en veel hebben dat ondervonden, ik rogier stefan en nog wat andere eraf zien gaan puur vanwege de remmen of problemen ermee.
ik ging dit keer voor het eerst met een andere setup rijden (omp group n schijven en ds2500 blokken) en dat was echt een mega verschil met standaard.
Prachtige foto's trouwens marc!! hulde

Last edited by Drake on WedOct17, 2007 10:36:05 PM, edited 1 time in total.
-
- AX liefhebber
- Posts: 483
- Joined: SunAug29, 2004 8:30:15 PM
- Location: Harderwijk
- Contact:
ik heb vorig jaar trwns geleerd:
je moet leren rijden met standaard blokjes+schijven
als je die laat oververhitten, dan rem je gewoon niet goed!
dat was bij mijookde reden dat ze warm werden, ik remde te lang (niet hard genoeg dus) waardoor ze meer tijd krijgen om op te warmen en minder om af te koelen..
dus het is vooral een kwestie van leren rijden
je moet leren rijden met standaard blokjes+schijven
als je die laat oververhitten, dan rem je gewoon niet goed!
dat was bij mijookde reden dat ze warm werden, ik remde te lang (niet hard genoeg dus) waardoor ze meer tijd krijgen om op te warmen en minder om af te koelen..
dus het is vooral een kwestie van leren rijden


dat was de eerste sessie waardoor ik naar 45 min maar stopte omdat de remmen warm werden.. gelukkig rij ik ook niet met orginele gti remmen.. maar met rs max schijven en 106 gti klauwenDrake wrote: ik rogier stefan en nog wat andere eraf zien gaan puur vanwege de remmen of problemen ermee.
na het verwijderen van de mistlampen heb ik nog 2x 1.5 uur non stop gereden.. olie werd alleen wel wat te warm.. 130 a 140 graden..
geen remproblemen gehad. orginele GT 258 schijven en standaard blokken. Ik heb wel al altijd de gewoonte gehad af te remmen op de motor.
Dit jaar toch preventief even de mistlichten eruit gehaald.
Het gaatje in de koelslang was lullig maar eigenlijk 100% mazzel.
Ik zag in de pit een vleugje stoom voorbij komen en de kinderen waren "op". Kachel in de auto bleef warm en het gaatje zat in een lange koelslang precies langs de slangeklem op het thermostaathuis.
stukje eraf klem weer vast beetje vloeistof erbij GO!.
Dit jaar toch preventief even de mistlichten eruit gehaald.
Het gaatje in de koelslang was lullig maar eigenlijk 100% mazzel.
Ik zag in de pit een vleugje stoom voorbij komen en de kinderen waren "op". Kachel in de auto bleef warm en het gaatje zat in een lange koelslang precies langs de slangeklem op het thermostaathuis.
stukje eraf klem weer vast beetje vloeistof erbij GO!.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
met 258schijven en standard blokken + mistlampen erin kan ik echt niet meer dan 12 rondes (op Zolder) op hoge tempo rijden. Opzich is het geen probleem, want hoge tempo is vermoeiend als je beginner bent, dus die kleine pause in de pits vind ik niet zo erg. minder remmen voor dat je naar de pits gaat, en alles met de handrem in de pits helpt wel om sneller af te koelen. zonde dat ik dat nooit samen met andere ax club leden doetJoost wrote:geen remproblemen gehad. orginele GT 258 schijven en standaard blokken. Ik heb wel al altijd de gewoonte gehad af te remmen op de motor.
Dit jaar toch preventief even de mistlichten eruit gehaald.
Het gaatje in de koelslang was lullig maar eigenlijk 100% mazzel.
Ik zag in de pit een vleugje stoom voorbij komen en de kinderen waren "op". Kachel in de auto bleef warm en het gaatje zat in een lange koelslang precies langs de slangeklem op het thermostaathuis.
stukje eraf klem weer vast beetje vloeistof erbij GO!.
