
Kan je dan fotos posten van Nigel met zijn nieuwe stoelen ? Aangezien je goeie smaak voor wagen, heb ik wel interesse om te zien hoe Nigel geworden is. (fotos van de half afgewerkt subinstallatie mogen ook

Moderator: webmasters
Dat zijn de vragen....Rio97 wrote:Gaaf! Als ik een weekje in een ID mocht rijden zou ik haar schoonheid ook komen etaleren.
En als je mijn onkunde een beetje zou willen verhelderen; is een ID nu wel of niet uitgerust met hp vering en oa te herkennen aan de paddestoel?
Ahh... dan weet ik nu wie ik gesproken heb...-Henry- wrote:Sophie zag er netjes uit op de meeting en zat ook erg goed! Dat poetsen heeft haar zeker goed gedaan.
't begint nou nog meer te kriebelen om een BX aan te schaffen
Speederdd wrote:Inderdaad, hiervoor een grote dank, ook aan Nard. Die SM was niet alleen maar mooi, maar klonk ook heel mooi toen hij het parking verlietcitrofreak wrote:![]()
![]()
Dat je Nard zo ver kreeg!
![]()
![]()
. (echt leuk dat hij het zo liet horen)
190, pff, dan had hij net zo goed een AX kunnen nemen2Black wrote:Speederdd wrote:Inderdaad, hiervoor een grote dank, ook aan Nard. Die SM was niet alleen maar mooi, maar klonk ook heel mooi toen hij het parking verlietcitrofreak wrote:![]()
![]()
Dat je Nard zo ver kreeg!
![]()
![]()
. (echt leuk dat hij het zo liet horen)
graag gedaan.... ook namens Nard![]()
Een SM is om gas in te geven... hij had geen last van flitsers op de weg terug...... en da's bij 190 maar goed ook...
het verschil is dat je in een SM bij 190 een dutje kunt doen (en 190 is "maar" een kruissnelheid, hij doet op GPS max 240)... bij een AX moet de bestuurder achteraf van z'n stuur losgebikt worden en daarna houdt'ie nog een hernia over...Bossie wrote: 190, pff, dan had hij net zo goed een AX kunnen nemen![]()