Ik wilde voor mijn eerste meeting mijn velgjes opnieuw gespoten hebben en mijn knipperlichten voor vervangen. Velgjes zijn ondertussen weer gemonteerd na een week schuren en spuiten. Nu was het alleen nog even zaak om de knipperlichten te vervangen. Ben ik bijna klaar met de tweede (rotwerk trouwens want die lichten passen amper), flikkert mijn koplamp kapot op de grond
Gaan we daar maar weer achteraan
EDIT: Kan er zo een halen op de sloop voor 20 euro..
Dat is balen zeg, maar dat probleem komt me bekend voor.
Ook even een gratis koplamp gescoord, probeer ik hem er uit tehalen schiet hij er uit en valt hij op de grond kon ik het glas er afhalen en er een nieuwe opzetten, weer extra werk !
Fwenk wrote:Juistem, neem de tijd en pas op dat ze niet te hard van die kogeltjes afschieten
De imitatie lampen zijn inderdaad 25 euro nieuw (ongeveer) Geen idee wat de kwaliteit daarvan is trouwens..?
Voor zover ik kan zien wel redelijk goed, lichtbeeld ziet er verder wel goed uit, de steuntjes zijn wat minder robuust. Ik moest met mijn setje imitatielampen wel meteen van die nieuwenokjes kopen waarmee je het zooitje op zn plek klikt, die braken bij de mijne af bij het monteren. Kan komen doordat de kogeltjes roestig waren, maarja, achteraf had ik ze even een beetje moeten schoonmaken.