algemene citroen meeting?
Moderators: Browny, webmasters
Afgelopen meeting was idd erg gezellig. Maar soms zijn er wat minder mensen en dan is het gewoon wat minder gezellig. Nog een goede reden om te komen naast de gezichten achter de (bij)namen... ik ken nu aardig wat mensen binnen de club en dat is alleen maar voordelig. Ik werd zelfs opgehaald om toch mee te kunnen naar de meetings omdat mijn eigen total loss is en krijg veel hulp bij het wederop bouwen van mijn ax. Mooi toch? Beetje contacten leggen dus. Altijd handig als je een netwerk hebt voor als er iets is met je auto.
Zag laatst een mooie ax staan, ff een e-mailtje naar de persoon die daar in de buurt woont en wist in no time dat ie allang was verkocht...
Dus als je eens wat nodig hebt... ik wil altijd wel ff voor je op de sloop kijken bij mij in de buurt! En meetings zijn dan heel handig om deze onderdelen uit te wisselen.
Zag laatst een mooie ax staan, ff een e-mailtje naar de persoon die daar in de buurt woont en wist in no time dat ie allang was verkocht...

Dus als je eens wat nodig hebt... ik wil altijd wel ff voor je op de sloop kijken bij mij in de buurt! En meetings zijn dan heel handig om deze onderdelen uit te wisselen.

-
- AX Master
Met andere woorden: de meetings zijn verreweg van saai
Je moet natuurlijk wel effies op iedereen afstappen en jezelf ?n je AX voorstellen
maar dan ben je absoluut verzekerd van een gezellige middag.
Er zijn een hoop mensen die wel jou AX willen bekijken en eventueel problemen willen oplossen (tnx Geert voor de stoel
)
En natuurlijk doe je veel ervaring op en kan je de AX-en van de andere
leden eens echt goed bekijken, wie weet krijg je hierdoor inspiratie om ook wat te veranderen aan je eigen AX.
Tjah... ik snap eigenlijk ook niet waarom er nog steeds relatief weinig mensen naar de meetings komen.
Meestal wordt het gehouden in Nieuwegein... ligt tenslotte centraal in Nederland
duz is voor bijna iedereen wel te doen qua afstand denk ik.

Je moet natuurlijk wel effies op iedereen afstappen en jezelf ?n je AX voorstellen
maar dan ben je absoluut verzekerd van een gezellige middag.
Er zijn een hoop mensen die wel jou AX willen bekijken en eventueel problemen willen oplossen (tnx Geert voor de stoel

En natuurlijk doe je veel ervaring op en kan je de AX-en van de andere
leden eens echt goed bekijken, wie weet krijg je hierdoor inspiratie om ook wat te veranderen aan je eigen AX.
Tjah... ik snap eigenlijk ook niet waarom er nog steeds relatief weinig mensen naar de meetings komen.
Meestal wordt het gehouden in Nieuwegein... ligt tenslotte centraal in Nederland
duz is voor bijna iedereen wel te doen qua afstand denk ik.
Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
-
- Moderator