Netheo wrote:ik zal ook een keertje afzakken, want ik kan er dan toch weer een leuk stel 14ers bijkopen tot dan
EDIT men schatje komt mee, maar wel zonder haar rood axje, want ze heeft nog geen rijbewijs, en met 2 wagens tegelijk rijden, zo goed ben ik net niet
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
Ik speel veel muziekinstrumenten, maar zondag Eufonium ( ken je vast niet ) in de Harmonie. Het is een soort concours dus verplicht om aan mee te doen.
Fwoei.. heb ik zondagmiddag weer wat belangrijks te doen én alweer een dubbele afspraak.. maarja, voor deze keer zal ik die ándere afspraak maar even wat inkorten want ik ga zometeen naar Daniel!!
Mocht er iemand zin hebben, dan kunnen ze zondagmiddag nog even met me mee naar de World Food Day in Club 11/BG in Amsterdam. Daar moet ik nl. heen ivm een modeshow waar mijn muziek voor gebruikt wordt
Blijf daar overigens niet lang, want vervolgens heb ik nog een ombouwafspraak met een zwarte AX!
2Black wrote:Denk toch dat het niet Nigel wordt komende zondag....
Vanmorgen bleek er ineens, snap er niets van, een forse barst in z'n voorruit te zitten en wil'm dus enigszins sparen.
Het wordt dus Sophié.... tenzij dankzij een wonder en heel hard werken de ID er klaar voor is....
Ik zal, om jullie niet teveel lastig te vallen, wel tussen de CitroSporters proberen te gaan staan..
Deze meeting ga ik missen. De volgende hoop ik weer bij te zijn. Maar ja. AX kan voorlopig nog ff niet rijden. Zijn linkerbeen zit nog vast.
De volvo rijdt! Maar ik ga ff alles op 0 zetten en van rust genieten in Tunesie. Eerst auto in de prak. Daarna een touroperator die 1 dag voor vertrek falliet gaat. Volgens mij heb ik er recht op.
kan iemand mij het adres geven dat ik op men gps moet intikken???
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen