Harm-Jan Abbing aka Harm (AX 1.1i Vulcane `94)
Moderator: webmasters
Harm-Jan Abbing aka Harm (AX 1.1i Vulcane `94)
Hey allemaal!
Ik ben Harm en ben onlangs mede-eigenaar van een AX geworden.
Mede-eigenaar omdat ik nog niet van plan was een auto aan te schaffen (want student en alles dichtbij huis, ow.. en geld gebrek) maar mn zussie wilde er één en die heeft hem op haar naam gezet. Nou ben ik hem gaan halen, staat hij altijd bij mij voor (bij haar geen plek in binnenstad Arnhem), regel ik alle reparaties en audio en betaal ik de helft van de (lekker lage) maandelijkse kosten. Ze rijdt er ongeveer 1x in de 2 weken mee, dus met andere woorden; ik rij lekker cheap ax!
Nou is dat lekker cheap enigsinds tegen gevallen.. Laatst blokken, schijven en lagers voor laten vervangen en dr komt nog meer aan..
Niet bijzonder goeie koop geweest dus (800euri bij een bmw handelaar/reparateur) maar we zijn dr al zo snel aan gehecht geraakt dat we de reparatiekosten maar voor lief nemen.
Ik ben Harm en ben onlangs mede-eigenaar van een AX geworden.
Mede-eigenaar omdat ik nog niet van plan was een auto aan te schaffen (want student en alles dichtbij huis, ow.. en geld gebrek) maar mn zussie wilde er één en die heeft hem op haar naam gezet. Nou ben ik hem gaan halen, staat hij altijd bij mij voor (bij haar geen plek in binnenstad Arnhem), regel ik alle reparaties en audio en betaal ik de helft van de (lekker lage) maandelijkse kosten. Ze rijdt er ongeveer 1x in de 2 weken mee, dus met andere woorden; ik rij lekker cheap ax!
Nou is dat lekker cheap enigsinds tegen gevallen.. Laatst blokken, schijven en lagers voor laten vervangen en dr komt nog meer aan..
Niet bijzonder goeie koop geweest dus (800euri bij een bmw handelaar/reparateur) maar we zijn dr al zo snel aan gehecht geraakt dat we de reparatiekosten maar voor lief nemen.
Last edited by Harm on MonOct08, 2007 1:10:46 PM, edited 1 time in total.
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Spaster Mammer
't Was idd een geweldig dagje klussen!
Enneh, voor of na de koppakking + distri moet toch dringend eens de koppeling en remmerij nog eens goeD onder handen genomen, want zoals het nu is, lijkt 't echt nergens naar!
Als je in mijn dieseltje net zo remt als in jouw Volcane nodig is, dan zit je meteen met je bek op 't stuur!
Succes trouwens nog met het opnieuw vastzetten van je sideskirt(s)!
Enneh, voor of na de koppakking + distri moet toch dringend eens de koppeling en remmerij nog eens goeD onder handen genomen, want zoals het nu is, lijkt 't echt nergens naar!
Als je in mijn dieseltje net zo remt als in jouw Volcane nodig is, dan zit je meteen met je bek op 't stuur!
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Nou rem en koppeling werken anders prima hoor maar jij bent de kenner dus het zal wel aangepast moeten wordenMNM(tm) wrote:'t Was idd een geweldig dagje klussen!
Nogmaals bedankt voor je hulp, die fecking irritante piep door die droge homokineten is eindelijk weg en dat geklonk van de versleten fusees mis ik ook als kiespijn! Thnx man!
Op naar de volgende reparaties..
-
- AX Spaster Mammer