Zondag 14 oktober AC Nieuwegein parkeerplaats meeting
Moderators: Browny, webmasters
Lijstje geupdate, we zitten op de veertig!!
@pcrodent: Mijn laatste meeting met jou kan ik mij anders nog wel goed herinneren, hips hihihi
@benny666: heb twee rooie clubstickers voor je liggen. Stuur die vrijdag of zaterdag ff een pb ter herinnering aub.
@pcrodent: Mijn laatste meeting met jou kan ik mij anders nog wel goed herinneren, hips hihihi
@benny666: heb twee rooie clubstickers voor je liggen. Stuur die vrijdag of zaterdag ff een pb ter herinnering aub.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Speederdd wrote:Als er mensen willen helpen met mijn:zou het heeeeeeeeeeel fijn zijn.
- Motorkapwissel ikke, en vorige meeting is de motorkap van Rogier gewisseld, en ik denk dat de clubleden die toen hielpen, nu ook wel willen helpen (subtiele hint richting die mensen)
Uitlaatwissel neem je zelf een krik + assteuntjes mee? ik heb nog wel een tube tandpast..... uhh uitlaatpasta Stoelwissel ikke, die zitten er overigens zo in, hoekstuk aan de kant van de deuren vastzetten met de standaard bouten, dan stoel daarop, dan met de originele bouten bij de handrem vastzetten,
dan de stoel weer vastzetten op het hoekprofiel bij de deuren. dan de gordels erdoor wurmen, klaar.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Kevin heeft nog een GT te koop!Stephan wrote:ik ben geen mega poster hier op het forum maar ik ben ook weer van de partij.. neem ook iemand die nog geen auto heeft. Moet stiekem even aan auto geholpen worden.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Krik, assteuntjes, en Nalu komen meeDuFF wrote:Speederdd wrote:Als er mensen willen helpen met mijn:zou het heeeeeeeeeeel fijn zijn.
- Motorkapwissel ikke, en vorige meeting is de motorkap van Rogier gewisseld, en ik denk dat de clubleden die toen hielpen, nu ook wel willen helpen (subtiele hint richting die mensen)
Uitlaatwissel neem je zelf een krik + assteuntjes mee? ik heb nog wel een tube tandpast..... uhh uitlaatpasta Stoelwissel ikke, die zitten er overigens zo in, hoekstuk aan de kant van de deuren vastzetten met de standaard bouten, dan stoel daarop, dan met de originele bouten bij de handrem vastzetten,
dan de stoel weer vastzetten op het hoekprofiel bij de deuren. dan de gordels erdoor wurmen, klaar.
Helaas krijg ik een paar uur geleden te horen dat er andere mensen zijn die vinden dat ze mijn tijd beter kunnen indelen. Er blijkt een eeuw geleden al een afspraak gemaakt te zijn waar we echt niet onderuit kunnen, tenzij ik vandaag nog besluit om onvrijwillig afstand te doen van een deel van de erfenis. Kortom sorry, maar 't Gebakkie met zijn nieuwe motor komt de volgende keer weer.
dat duurt toch geen hele dag?Aspeve wrote:Helaas krijg ik een paar uur geleden te horen dat er andere mensen zijn die vinden dat ze mijn tijd beter kunnen indelen. Er blijkt een eeuw geleden al een afspraak gemaakt te zijn waar we echt niet onderuit kunnen, tenzij ik vandaag nog besluit om onvrijwillig afstand te doen van een deel van de erfenis. Kortom sorry, maar 't Gebakkie met zijn nieuwe motor komt de volgende keer weer.
vraag of ze het verhaal op papier kunnen zetten en direct te skippen naar het einde.
schrijf met een grote merkstift op je voorhoofd DLS dan moet het wel goedkomen.DLS wrote:en mijn 1e heb er echt heeel veel zin in:DTwoTone wrote:Soowdeknetters! Gaat druk worden daar op de parkeerplaats
Drukste meeting ooit?
Hopen dat ik iedereen kan vinden waar ik aan zou kopen / verkopen:P
heb ik ook nooit gedaan, dus succes gegarandeerd