pech....

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

pech....

Post by grietje »

Eerste keer dat een AX mij in de steek laat!
Was wel boos op um, hij heeft er een flinke kras bij op zn bumper, van mijn schoenen.

Ik rij lekker naar zeeland, al een beetje aan de late kant vanwege vrijdag avond spits (vertrok om half 3) Ik was dus al beetje geirriteerd wanntttt ik wou om half 2 al weg rijden zodat ik niet in de spits zou komen ;-)
Normaal is het iets meer dan anderhalf uur. dus dan zou ik ruim optijd in Goes aankomen (wou er voor 5en zijn, en 7 uur moest ik er zijn)

Bij Hoogmade rijd ik uiteraard de file in. Naja fijn, meesta is het alleen daar en rijd het dan ook wel weer.
Ik vond die bak al een tijdje gigantisch stinken, echt verbrand, maar ik heb de kachel gewoon op koud gezet en toen viel het wel mee

Toen ik net na leiderdorp mac toch maar eens op mn dashbord keek, schrok ik me dood omdat te karretje oververhit bleek te zijn!!
Kachel op warm gezet en idd, die was super koud. Lucht bel dus waarsch

we sukkelde net langs een stuk waar geen vluchtstrook was, gelukkig file dus echt hard ging het niet, maar ik moest dus echt nog vrijlang sukkelen voordat ik de vuchtstrook op kon. Vlak daarvoor begon het dus te rijden :roll: maargoed, alarm lichten aan en zo zsm vluchtstrook op.

Glenn gebeld, aangezien ik niet durf te onluchten (dat gaat altijd fout bij mij) Ik had nog een tankje koelvloeistof bij me. Dus bijgevuld, en toen ie nog net niet bij de punt op de radiator was, tankje leeg :roll:
was toch nog wel 2 liter ofzo wat er in zat! Hoe dat zo leeg komt :s geen idee.
Dus met half volle systeem naar dichtbijzijnde tankstation gereden, en bijgevuld.
Gelukkkiiigg bleef ie daarna koel genoeg...
Alleen het was ondertussen flink later. Het duurde al bijna 20 minuten voordat ik uberhaupt terug was op de snelweg, maar niet dat het daar reed ofzo.... Meer stil gestaan dan gereden, maargoed.

In R'dam de keuze gemaakt om via 'vaste land' te rijden, de N59, draai ik dus net de A15 op richting barendrecht inplaats van europoort, smst marc, 'ja rijd maar naar scharendijke daar ga ik ook heen'
ja daaaaaaaaaaaaag :P Ga nou al andere kant op.

Maar goed, eenmaal op de N59 stond het helemaal stil... Maar voorbij die eerste 2 eilandenen toen schoot het wel op. Marc toch maar in zkzee op mij aan t wachten, ik kwam aan om een uur of half 7

2 uur langer over gedaan dan normaal... Naja, het had nog erger gekunt!

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

N57 en N59 word gewerkt aan de weg, dus dat kan vertellen waarom het zo druk was daar in de buurt.

als je je koelvloeistof en alles hebt afgevuld, laat de motor dan is draaien en laat de radiateurdop eraf, kijk maar of er bubbeltjes omhoog komen...

zoja dan is het feest, zonee dan verlaat je koelvloeistof het systeem op een andere plek. :(
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Glenn@nl »

Ach t is toch nog goed gekomen gelukkig :wink:

Jammer dat er in die Jerrycan net 3kwart liter teweinig zat, anders had je zo op de rijksweg verder kunnen karren

MrBBQ
AX Master
AX Master

Wat een tijd....

Post by MrBBQ »

He Grietje,

2 uur langer als normaal, j...s wat zou jij gebaald hebben zeg....
Maar op vrijdag wordt het steeds voeger drukken op de weg of het om 13:00 al begint... maar wel veilig aan gekomen bij Marc..

gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by MNM(tm) »

A13 is gewoon standaard drama op vrijdag. En dat lijkt idd iedere maand steeds vroeger vast te lopen daar.
Ze moeten die kl*te-A4 in midden-Delfland eens aanleggen!!! :evil:
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

CitroCin
Moeder Overste
Moeder Overste

Post by CitroCin »

Maar weet je nou wat et mooie is, ipv de Wegenwacht te bellen bel jij Glenn, ook een soort wegenwacht maar dan gezelliger :D :D
Ik rijd niet voor niks AX....Of toch wel?????

Image

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

dus voor de rest van de club:

sta je een keer met pech, bel glenn!
ook in zuidlimburg.. of friesland.. of ergens op zeeuwsvlaanderen..
Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

zo gaat dat soms.. interessanter is: WAAROM verdween je koelvloeistof?
doet je fan het soms niet ofzo?

>> dan kan ik het wel verklaren. vloeistof te heet, lekker bubbelen, drukventiel open, en het bubbelt zo op straat... dat lijkt me het meest waarschijnlijk als ie nu weer nergens last van heeft..

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Geen idee waarom het verdween. Iig reed ie daarna en nu weer goed. Heb alleen niet gekeken hoe het nivo er nu bijstaat

Weet wel dat ie laatste keer dat ik hem hiervoor gebruikte een beetje koelvloeistof eruit had gegooid, maar dat was bij lange na niet zoveel als dat erin ging. Miss was er toen lucht in gekomen.

Post Reply