het is jouw openingspost.... weet ik ook wel dat anderen die kunnen aanpassen.... dus voor degene die niet verder dan 31 kan tellen....Joost wrote:en om precies te zijn heb ik nog geen enkele naam in het lijstje toegevoegdDuFF wrote:bij mij komt na 31 toch echt 32 hoor joostJoost wrote: 31 - frankus3 | Frank (witte Escapade)
31 - Ricardo | Ricardo (zwarte GT)
Zondag 14 oktober AC Nieuwegein parkeerplaats meeting
Moderators: Browny, webmasters
Re: Zondag 14 oktober AC Nieuwegein parkeerplaats meeting
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX liefhebber
hahaha fijn dat jullie aan me denkenMNM(tm) wrote:...moet je ook ff zorgen voor een sleepoogje...q01z wrote:@linda: ik neem de sleepkabel wel mee
Zit een nieuwe accu in, Sleepoog zit weer recht, bumper weer goed, zal ik van de week ook ff mijn knipperlicht maken en dan moet het toch lukken
Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in.
Meteen witte knippers erin zetten?Lovely Linda wrote: zal ik van de week ook ff mijn knipperlicht maken en dan moet het toch lukken
Kwam nog een setje tegen in de de schuur.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- AX liefhebber
Zal ook aanwezig zijn, en neem de onderdelen mee voor die gene die daarom gevraagd hebben.
Zijn er mensen met intresse in bepaalde onderdelen die te koop staan van mij het kan er nog bij!
Zijn er mensen met intresse in bepaalde onderdelen die te koop staan van mij het kan er nog bij!
AX Soupapes 16
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
TwoTone wrote:En als het niet past.. heb ik nog extra ruimte overRooney wrote:het kan er nog bij!
Moet helemaal goed gaan toch. 2 GTI's gezamelijke cilinder inhoud 3.2 liter
Je hebt overigens Pb jeroen
AX Soupapes 16
Powered by VEMS;
Powered by VEMS;
6,4 word wel krapq01z wrote:met een beetje geluk maak ik er een small block 4.8l vanRooney wrote:TwoTone wrote:En als het niet past.. heb ik nog extra ruimte overRooney wrote:het kan er nog bij!
Altijd meer PK's dan jou!
schiet dan ook es op! jou blok hangt al in de takel!Bas_S wrote:6,4 word wel krapq01z wrote:met een beetje geluk maak ik er een small block 4.8l vanRooney wrote:TwoTone wrote:En als het niet past.. heb ik nog extra ruimte overRooney wrote:het kan er nog bij!
(overigens kreeg ik net te horen dat mijn aandrijfassen nog niet binnen zijn.. )
Oewh... Da's niet echt handig...q01z wrote:schiet dan ook es op! jou blok hangt al in de takel!
(overigens kreeg ik net te horen dat mijn aandrijfassen nog niet binnen zijn.. )
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
-
- AX Spaster Mammer
als Bas nou ook komt, dan ga ik er nog ff naast staan en dan hebben we 8,2 of tellen mijn zestig peekaatjes niet?q01z wrote:schiet dan ook es op! jou blok hangt al in de takel!Bas_S wrote:6,4 word wel krapq01z wrote:met een beetje geluk maak ik er een small block 4.8l vanRooney wrote:TwoTone wrote:En als het niet past.. heb ik nog extra ruimte overRooney wrote:het kan er nog bij!
en nu belt het verhuurbedrijf dat ik toch geen motortakel heb zaterdag.. omdat de werkzaamheden bij de huidige huurder uitlopen kan ik er pas eind volgende week over beschikken!MNM(tm) wrote:Oewh... Da's niet echt handig...q01z wrote:schiet dan ook es op! jou blok hangt al in de takel!
iemand met een motortakel die m zaterdagmorgen komt brengen?
-
- AX Spaster Mammer