Chiel Polman aka CH13L (AX 1.4 GT '92) & (Golf 1.`83)
Moderator: webmasters
Ik bedoelde idd ook dat dan de eerste 3 maanden voorbij zijn zodat ik niet alsnog wegenbelasting zou hoeven betalen
Q01z had XD-22-HP had ik al begrepen van Michel?!
Ik vind die witte velgjes toch ook wel iets aparts hebben. dus word nog een lastige keuze welke velgen er op de type 2 komen
Pff... kreeg net bericht van mun broertje dat er thuis een boete op me ligt te wachten. Hoop echt dat het zwaar meevalt
Q01z had XD-22-HP had ik al begrepen van Michel?!
Ik vind die witte velgjes toch ook wel iets aparts hebben. dus word nog een lastige keuze welke velgen er op de type 2 komen
Pff... kreeg net bericht van mun broertje dat er thuis een boete op me ligt te wachten. Hoop echt dat het zwaar meevalt
heyhey,
ik maak vorderingen met de DX-VB-87.
velgjes overgelegd, spoilertje gemonteerd, sportuitlaatje eronder, en een verse APK erop. Aandrijfas is dan ook vervangen in de tussentijd. Ik kan nu dus mijn andere AX weer kwijt. die komt binnenkort te koop. (XD-19-HP).
Foto's volgen binnenkort als de camera er is. Ik ben zelf redelijk tevreden. Alleen is het wel noodzakelijk dattie wel gaat zakken. (teveel ruimte tussen de wielkasten;)).
Mun wie=wie moet eigenlijk wel up to date blijven.
Gr. Chiel
hieronder wat snelle foto's met de laptop camera. (mooiere volgen nog)
ik maak vorderingen met de DX-VB-87.
velgjes overgelegd, spoilertje gemonteerd, sportuitlaatje eronder, en een verse APK erop. Aandrijfas is dan ook vervangen in de tussentijd. Ik kan nu dus mijn andere AX weer kwijt. die komt binnenkort te koop. (XD-19-HP).
Foto's volgen binnenkort als de camera er is. Ik ben zelf redelijk tevreden. Alleen is het wel noodzakelijk dattie wel gaat zakken. (teveel ruimte tussen de wielkasten;)).
Mun wie=wie moet eigenlijk wel up to date blijven.
Gr. Chiel
hieronder wat snelle foto's met de laptop camera. (mooiere volgen nog)
-
- AX driver
Even een kleine update...
De Carb ben ik ondertussen al weer ff kwijt. Die zou nu ergens in de buurt van katwijk rond moeten rijden of staan!?
Mun injectie rijdt verder nog heerlijk alleen voor 2 weken terug even mun thermostaat vervangen. Hij werdt met het koude weer niet warmer dan 70 graden. Is goed te merken met een nieuwe thermostaat, want hij blijft nu weer strak 90 en komt weer wat sneller op temperatuur.
Kilometerstand staat ondertussen op de 127000.
De bedoeling is dat ik binnenkort toch aan het werk ga. Doordat er dan iets meer geld voor handen is, eens zien of ik iets moois kan vinden om te verlagen. (Of een GTI??! )
Gr,
Chiel
De Carb ben ik ondertussen al weer ff kwijt. Die zou nu ergens in de buurt van katwijk rond moeten rijden of staan!?
Mun injectie rijdt verder nog heerlijk alleen voor 2 weken terug even mun thermostaat vervangen. Hij werdt met het koude weer niet warmer dan 70 graden. Is goed te merken met een nieuwe thermostaat, want hij blijft nu weer strak 90 en komt weer wat sneller op temperatuur.
Kilometerstand staat ondertussen op de 127000.
De bedoeling is dat ik binnenkort toch aan het werk ga. Doordat er dan iets meer geld voor handen is, eens zien of ik iets moois kan vinden om te verlagen. (Of een GTI??! )
Gr,
Chiel
Haha, Dankje!
Zolang de AX blijft is er nix aan de hand toch?!
En dat het bestuur het goedkeurt doet me inieder geval goed!!
TTF: Er zit idd al een schroefset onder. Ik ben er alleen wel achter dat ik dat nooit op mun AX zou willen... Stuiterd als een gek!
PS: Als iemand toevallig ATS Classic weet te liggen...?!
Zolang de AX blijft is er nix aan de hand toch?!
En dat het bestuur het goedkeurt doet me inieder geval goed!!
TTF: Er zit idd al een schroefset onder. Ik ben er alleen wel achter dat ik dat nooit op mun AX zou willen... Stuiterd als een gek!
PS: Als iemand toevallig ATS Classic weet te liggen...?!
idd ik heb de zelfde fout gemaakt bij de vento .. en dat rijd dus echt voor geen meterCitrosan wrote:Kan best wel zo zijn, ik had er ook last van bij de AX, en dan rijdt ie niet fijnTTF wrote:bumpstops wel ingekort dan? het kan zijn dat ie nu zo laag is dat hij niet meer veert maar op de bumpstops ligt van je schroefset