Kopbouten losmaken....
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX super weirdo
Kopbouten losmaken....
Kan dit met een dop die in mijn doppendoos zit ?....
Of moet er een speciale dop voor komen ?.... zo ja,...... kan ik die van iemand lenen ?
Of moet er een speciale dop voor komen ?.... zo ja,...... kan ik die van iemand lenen ?
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
- AX super weirdo
Vast? Die kopbouten Zorg voor een lange sleutel en piece of cakeAXClub wrote:hangt er sterk vanaf aad!
er zijn namelijk 2 types kopbouten, die met torxkoppen en met gewone koppen.
de gewone kop is meestal maatje 18.. maar het zit ECHT vast, dus je hebt een goede sleutel nodig..
de torx kop is volgens mij een E14.
maar je moet dus eerst even kijken welke erin zitten!
marc
Freude am Fahren.
-
- AX super weirdo
een pijp van een meter of 2 aan mijn grote ratel......(voor de zekerheid wel mijn ratel pakken waarbij het links/rechts lipje is afgebroken)
Tis een blok uit 98, en waarschijnlijk zijn de bouten nog origineel...... (kweet wel dat het 90er blokje een omgedraaide torx had)
Tis een blok uit 98, en waarschijnlijk zijn de bouten nog origineel...... (kweet wel dat het 90er blokje een omgedraaide torx had)
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
- AX Spaster Mammer
Ik heb die van mij ooit eens bij Brezan gehaald. Weet nog wel dat ie niet goedkoop was, maar hoe duur precies... al sla je me dood.pcrodent wrote:Kost zo'n doppie eigenlijk?
Maar aan de andere kant: zo'n doppie gaat je leven lang mee
B.t.w. als iemand zo'n ding nodig heeft, mag ie hem wel even lenen van me hoor. Moet je alleen wel effe naar Den Helder komen.... (ja ja... ik weet het.... verder kon niet! Zelfs de trein rijdt hier niet verder meer!)
9 dollar en 40 dollarcentjespcrodent wrote:Kost zo'n doppie eigenlijk?
http://buy1.snapon.com/catalog/item.asp ... oup_ID=253
Spreken is goud, Ductape is zilver.