


De klep na verwijdering

De motor zonder accu en luchtinlaat
Moderators: denny, vtspower, webmasters
het bovenstaande dikgedrukte gaat al gauw richting de 450 euro, mede door de koppakking, dit was ongeveer mijn prijs bij een normale garage toen ik een lekke koppakking had met mijn 1.1i volcane.DLS wrote: Wat wordt er gedaan:
- Banden balanceren
- Voor nieuwe remschijven + klauwen (grotendeelsverroeste schijven)
- Nieuwe koppakking (ivm rijden zonder KVS (zeer ws daardoor ook de oververhitting))
- Nieuwe pakkingdeksel (zweet nog al)
- Nieuwe Distributieriem + spanrol
- Nieuwe V-Snaar
- Uitlaat lassen
- Kleine beurt (filters en olie)
- Kleppen stellen
- Blok reinigen en polijsten
Kosten
Ingeschat op tussen de 200 en 500 euro.
Hij is weer klaar.DuFF wrote:het bovenstaande dikgedrukte gaat al gauw richting de 450 euro, mede door de koppakking, dit was ongeveer mijn prijs bij een normale garage toen ik een lekke koppakking had met mijn 1.1i volcane.DLS wrote: Wat wordt er gedaan:
- Banden balanceren
- Voor nieuwe remschijven + klauwen (grotendeelsverroeste schijven)
- Nieuwe koppakking (ivm rijden zonder KVS (zeer ws daardoor ook de oververhitting))
- Nieuwe pakkingdeksel (zweet nog al)
- Nieuwe Distributieriem + spanrol
- Nieuwe V-Snaar
- Uitlaat lassen
- Kleine beurt (filters en olie)
- Kleppen stellen
- Blok reinigen en polijsten
Kosten
Ingeschat op tussen de 200 en 500 euro.
dus de gok rond de 500 euro, zal wel is aardig in de buurt komen.