Kevin.broke (AX 1.5D/S.Y. Korando/Suzuki Swift Cabrio)
Moderator: webmasters
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX liefhebber
- Posts: 453
- Joined: ThuDec04, 2003 3:56:11 PM
- Location: Hoogkerk (Groningen )
Waarom lelijk ding , kheb wel ens AX'en gezien waarvan ik dacht " werkelijk verschrikkelijk" deze is functioneel voor een bedrijf en zeker goedkoper.Rio97 wrote:Logo omkeren
Getverderrie, wat is dat lelijk zeg. Denk dat wij het daar wel over eens zijn.
Maar goed, om lekker mee te verhuizen en veel km's mee te draaien zal het vast goedkomen
Even flink poetsen en je hebt een leuke bedrijfswagen
Dus Kevin leuke wage om mee te beginnen, dan centen verdienen en mooie T4 of T5 kopen
IK PROAT PLAT, SO WHAT !!!!!
Volvo V70 2.4T 20v 200pk automaat 2001
AX-GTi 1992 3 januari
AX-GTi 1992 2 januari 115pk
Volvo V70 2.4T 20v 200pk automaat 2001
AX-GTi 1992 3 januari
AX-GTi 1992 2 januari 115pk
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Jeuj! Eindelijk een pb gekregen van een leuke klusserd van TDI-forum die z'n hulp aanbiedt. Denk niet dat ik 'm nodig heb om alles in orde te krijgen, maar denk wel dat het probleem een stuk sneller gevonden is met een ervaren TDI-er in de buurt. Daarnaast is het natuurlijk altijd gezelliger om met een paar man te sleutelen dan in je eentje. Ze zijn schaars daaro maar ze zijn er dus wel...
Eerdaags eerst ff nieuwe shocks eronder en APK regelen en dan pk's poetsen Binnen een paar weken is het ook tijd voor 8 nieuwe banden...
Eerdaags eerst ff nieuwe shocks eronder en APK regelen en dan pk's poetsen Binnen een paar weken is het ook tijd voor 8 nieuwe banden...
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
lekker kl*te... de overschrijving van de Golf moest nog gebeuren. nu is de eigenaar de papieren kwijt
op zich niet zo'n hele grote ramp, ware het niet dat ik de auto nu niet kan keuren oid. heb 'm dus voor 1 okt. nooit klaar en vanaf dan heb ik 'm gewoon echt nodig + geen tijd meer om te sleutelen.
ik weet 't ff niet meer hoor...
op zich niet zo'n hele grote ramp, ware het niet dat ik de auto nu niet kan keuren oid. heb 'm dus voor 1 okt. nooit klaar en vanaf dan heb ik 'm gewoon echt nodig + geen tijd meer om te sleutelen.
ik weet 't ff niet meer hoor...
-
- AX Master
- Posts: 1909
- Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
- Location: Haarlem // Zandvoort
- Contact:
dat is balen...
Dat is balen, je rijdt nu een auto die niet op jouw naam staat !
wat als hij geen auto papieren meer heeft!
gr Mr Dean
p.s. Succes
wat als hij geen auto papieren meer heeft!
gr Mr Dean
p.s. Succes
Saxo style is sexy style....
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
jasses, wat word ik moe van auto's momenteel. De GTI is verkocht dus moet weg maar start niet meer. Hij vonkt, er komt benzine in de rail en de injectoren worden aangestuurd. Compressie heeft ie volop, maar lopen ho maar.
De Golf gaat niet door ivm die papieren. Ik had een 205 Multi met APK telefonisch gereserveerd, wilde net gaan aanbetalen toen ik op marktplaats 'm ineens niet meer kon vinden. Bel ik terug, blijkt ie verkocht te zijn
Wanneer gaat 't nou eens gewoon in 1x goed?!?!
De Golf gaat niet door ivm die papieren. Ik had een 205 Multi met APK telefonisch gereserveerd, wilde net gaan aanbetalen toen ik op marktplaats 'm ineens niet meer kon vinden. Bel ik terug, blijkt ie verkocht te zijn
Wanneer gaat 't nou eens gewoon in 1x goed?!?!
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Zo!
Defect in de GTI ws te pakken: Brandstofrail kapot
Mogelijk is er meer aan de hand, maar dit maar eens oplossen.
Tevens dankzij MNM(tm) de mogelijkheid gekregen om een Mazda 121 1.8D Commercial van '99 mét 160.000 km én apk te regelen vóór m'n verhuizing. Ik kan mezelf dus verplaatsen dit weekend
De foto's:
Nu valt die buitenkant met de mooiste wil van de wereld nog niet als "schoonheid" te benoemen, maar ach, ik heb wel wat met lelijke eendjes
Het interieur is eigenlijk nog best stijlvol, alles mooi afgerond en vrij stevig en er passen Recaro's in uit een Escort XR3i/RS2000! Motortje is natuurlijk zuinig, het is de RTJ-motor van Ford, een atmosferische 1753cc diesel. Voor wie het nog niet opgevallen was: Deze auto's lijken bijzonder veel op de '96-'00 Ford Fiesta - sterker nog - ze zijn gewoon hetzelfde op de logo's en de opbouw na.
Het grote voordeel: Mocht ie lang blijven dan kan er gewoon een 1.8TD in (verkrijgbaar in de smaken 70, 75 en 90 pk), zelfs een 1.8 TDDi of 1.8 TDCi is in theorie mogelijk zonder grote verbouwingen.
Voorlopig zal ik dus effe Mazda kachelen!
Defect in de GTI ws te pakken: Brandstofrail kapot
Mogelijk is er meer aan de hand, maar dit maar eens oplossen.
Tevens dankzij MNM(tm) de mogelijkheid gekregen om een Mazda 121 1.8D Commercial van '99 mét 160.000 km én apk te regelen vóór m'n verhuizing. Ik kan mezelf dus verplaatsen dit weekend
De foto's:
Nu valt die buitenkant met de mooiste wil van de wereld nog niet als "schoonheid" te benoemen, maar ach, ik heb wel wat met lelijke eendjes
Het interieur is eigenlijk nog best stijlvol, alles mooi afgerond en vrij stevig en er passen Recaro's in uit een Escort XR3i/RS2000! Motortje is natuurlijk zuinig, het is de RTJ-motor van Ford, een atmosferische 1753cc diesel. Voor wie het nog niet opgevallen was: Deze auto's lijken bijzonder veel op de '96-'00 Ford Fiesta - sterker nog - ze zijn gewoon hetzelfde op de logo's en de opbouw na.
Het grote voordeel: Mocht ie lang blijven dan kan er gewoon een 1.8TD in (verkrijgbaar in de smaken 70, 75 en 90 pk), zelfs een 1.8 TDDi of 1.8 TDCi is in theorie mogelijk zonder grote verbouwingen.
Voorlopig zal ik dus effe Mazda kachelen!
hihi ik vinde ze altijd wel grappig met die rare opbouw aan de achterkant... je hebt er ook 205's mee
1.8 liter.. zijn de PSA TU Diesels dan zoveel beter, of heeft deze 1.8 aardig wat pk's?? 1.8 lijkt me aardig overbemeten voor zo'n klein ding, maar ik ben niet echt thuis in fords/zoom-zooms
Veel rijplezier!
1.8 liter.. zijn de PSA TU Diesels dan zoveel beter, of heeft deze 1.8 aardig wat pk's?? 1.8 lijkt me aardig overbemeten voor zo'n klein ding, maar ik ben niet echt thuis in fords/zoom-zooms
Veel rijplezier!
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Die opbouw is inderdaad best maf! Volgens mij is in dit geval zelfs dezelfde achterruit gebruikt als in de Ford Fiesta, maar dan rechtop vandaar de rare knik in de achterklep.
Deze 1.8 heeft, net als de 1.8D van PSA, 60 pk.
Verkijk je echter niet op die opbouw, die is HOOG en vangt veel wind. Topsnelheid is ongeveer 140 echte km/h, net zoals van de 205 1.8D Terberg.
Ironisch genoeg loopt een 205 Terberg met 2.1 TD12 (dus 110 pk en 250 Nm!) nog steeds maar net 180 echte kilometers...
En thanks!
Deze 1.8 heeft, net als de 1.8D van PSA, 60 pk.
Verkijk je echter niet op die opbouw, die is HOOG en vangt veel wind. Topsnelheid is ongeveer 140 echte km/h, net zoals van de 205 1.8D Terberg.
Ironisch genoeg loopt een 205 Terberg met 2.1 TD12 (dus 110 pk en 250 Nm!) nog steeds maar net 180 echte kilometers...
En thanks!
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Aspeve wrote:belegen jonge dames auto
en @ Glenn: SMS idd gehad, was druk bezig en ben vergeten te antwoorden, sry! Heb eigenlijk overigens al een sleepoogkapje via Michel, maar had idd wel beloofd 'm nog na te leveren
we kijken effe hoe het uitkomt!!
Last edited by kevin.broke on TueSep25, 2007 9:21:44 PM, edited 1 time in total.