Cindy aka CitroCin Alto ss80 en Smart
Moderator: webmasters
-
- Moeder Overste
Vandaag een mega probleem aan mijn AX opgelost.
Ik reed al een tijdje rond zonder coolfan en ook zonder kachel/ventilator.
Ergens moest er dus iets mis zijn en dat hebben we vandaag met behulp van MNM opgelost. Hele dash is er uit geweest en het bleek uiteindelijk een doorgefikt pennetje in een connector te zijn, allemaal te danken aan degene die mijn alarm ooit had ingebouwd.
Dus ook gelijk maar alles van het alarm er uit getrokken, wat een zooi was dat zeg!
Mr Dean heeft er nog een paar foto's van gemaakt dus ik hoop dat ie ze voor mij wil posten!
Marco en Paul echt ontzettend bedankt!
Kan nu tenminste weer van mijn kachel genieten en de ventilator aanzetten als ik het warm heb en hoef ik ook niet steeds op de temp meter te kijken of die niet te hoog oploopt!
Ik reed al een tijdje rond zonder coolfan en ook zonder kachel/ventilator.
Ergens moest er dus iets mis zijn en dat hebben we vandaag met behulp van MNM opgelost. Hele dash is er uit geweest en het bleek uiteindelijk een doorgefikt pennetje in een connector te zijn, allemaal te danken aan degene die mijn alarm ooit had ingebouwd.
Dus ook gelijk maar alles van het alarm er uit getrokken, wat een zooi was dat zeg!
Mr Dean heeft er nog een paar foto's van gemaakt dus ik hoop dat ie ze voor mij wil posten!
Marco en Paul echt ontzettend bedankt!
Kan nu tenminste weer van mijn kachel genieten en de ventilator aanzetten als ik het warm heb en hoef ik ook niet steeds op de temp meter te kijken of die niet te hoog oploopt!
Wat heb ik me vandaag GE-WEL-DIG uit kunnen leven op de GT zeg!
Was echt HE-LE-MAAL in m'n nopjes.
Ben overigens absoluut net zo blij, zo niet blijer, met m'n nieuwe stuurkolomkap! OEH, wat ben ik daar blij mee, zeg!
Ben ook benieuwd naar de foto's die Mr.Dean nog ff kwam maken.
Was echt HE-LE-MAAL in m'n nopjes.
Ben overigens absoluut net zo blij, zo niet blijer, met m'n nieuwe stuurkolomkap! OEH, wat ben ik daar blij mee, zeg!
Ben ook benieuwd naar de foto's die Mr.Dean nog ff kwam maken.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
-
- AX Master
Even kijken..
Kwam even kijken wat er aan de hand was... kijk zelf maar naar de foto`s.
3 ax leden keihard aan het werk om een storing op telossen.
even alarm uitbouwen, wat waarschijnlijk heel problemen heeft geven....
Maar de rest van aanvullen, komt van Citrosin..
gr Mr Dean
3 ax leden keihard aan het werk om een storing op telossen.
even alarm uitbouwen, wat waarschijnlijk heel problemen heeft geven....
Maar de rest van aanvullen, komt van Citrosin..
gr Mr Dean
Saxo style is sexy style....
Marco en ik zijn er ook achter gekomen dat er van de zekering indeling in het instruktieboekje geen bal klopt okee sommige dingen wel, maar kom op zeg, notabene het orginele instuktieboekje, je zou ze ook he, die Fransen
Tringgggg.....Tringgggg.....Ja, met de koppel gigant, zegt u het maar!
Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.
Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.
-
- AX Master
tot hoe laat
Hallo Citrosin,
Tot hoe laat ben je bezig geweest met klussen aan de ax
gr Mr Dean
Tot hoe laat ben je bezig geweest met klussen aan de ax
gr Mr Dean
Tsja misschien heb je natuurlijk een heeele aparte omdat er airco inzit?
maar die dradenbundel uit t zekeringkastje, das niet gezond he
trouwens valt me nu op: dat luchtkanaal tussen kachelhuis en linker-luchtmondje loopt heel anders bij jullie airco (heeft een 'gewone' versie dat gat wel aan weerszijden van de stuurkolom??
trouwens valt me nu op: dat luchtkanaal tussen kachelhuis en linker-luchtmondje loopt heel anders bij jullie airco (heeft een 'gewone' versie dat gat wel aan weerszijden van de stuurkolom??
Re: tot hoe laat
Euh... iets van 21:45u, dacht ik.mr dean wrote:Tot hoe laat ben je bezig geweest met klussen aan de AX
gr Mr Dean
Maar toen was 'ie ook helemaal af!
(naja, op 1 puntje na: 't binnenlicht gaat niet aan als 't linker portier wordt geopend. )
Hoezo?Rio97 wrote:Mooi dat het weer opgelost is.
Ik krijg altijd verschrikkelijk de kriebels bij foto's van openliggende draadbossen als de dash los ligt.....
Alle stekkers passen maar op 1 manier.
Recently done:
Recently done:
Ziet er weer super uit. Geweldig als je zo kan sleutelen.
Wel even een vraagje:
Bij foto 2 (onder het kruisje) zie ik links van het stuur elec. raambediening. Bij de andere foto's zit er de gebruikelijke mistlamp en het dashboard verlichting knopje.
Op foto 2 is een andere AX te zien, maar is dit een normale plaats voor elek. ramen of is dit, later, op deze plaats ingebouwd???
Is namelijk wel heel mooi gedaan.
Is foto 2 soms de auto van Paul???
Wel even een vraagje:
Bij foto 2 (onder het kruisje) zie ik links van het stuur elec. raambediening. Bij de andere foto's zit er de gebruikelijke mistlamp en het dashboard verlichting knopje.
Op foto 2 is een andere AX te zien, maar is dit een normale plaats voor elek. ramen of is dit, later, op deze plaats ingebouwd???
Is namelijk wel heel mooi gedaan.
Is foto 2 soms de auto van Paul???
-
- AX Master
scherp
Scherp hoor J5, de ene kan goed klussen dan heeft een scherpe blik.CitroCin wrote:Johan jij mag nooit meer raden!
Foto 2 is inderdaad de auto van Paul, even opengetrokken om wat dingen te vergelijken!
Het lijkt wel het spel zoek de verschillen, J5 je bent geslaagd
gr MR Dean
-
- AX Spaster Mammer
Die dradenbundel was idd helemaal niet gezond. Daarom hebben we (ik) die er ook maar lekker helemaal uit gesloopt.Glenn@nl wrote:Tsja misschien heb je natuurlijk een heeele aparte omdat er airco inzit?
En dat luchtkanaal wat door de stuurkolom loopt, die zit er alleen als je een verstelbaar luchtrooster aan de linkerkant van 't stuur hebt.
Voor die kleine smalle opening loopt er een kanaal achterop het dashboard en die zit er altijd.
Recently done:
Recently done:
-
- Moeder Overste
Geen project in de schuur staan, eerst maar s alles aan kant daar!
Mijn GT heeft nog wel wat liefde nodig, maar we kunnen niet alles tegelijk!
Hij staat nu wel op zijn winterbanden en daar heb ik ook nog wat aan moeten knutselen.
De kapjes van de winterbanden hadden een heel mooi rood randje (van de plaisir) en die heb ik met een lakstiftje groen lopen maken, er zijn foto's van maar die komen nog!
Mijn GT heeft nog wel wat liefde nodig, maar we kunnen niet alles tegelijk!
Hij staat nu wel op zijn winterbanden en daar heb ik ook nog wat aan moeten knutselen.
De kapjes van de winterbanden hadden een heel mooi rood randje (van de plaisir) en die heb ik met een lakstiftje groen lopen maken, er zijn foto's van maar die komen nog!