K** BUURT @#$"$@#$$

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

MBa@NL
Archivaris
Archivaris

Post by MBa@NL »

als je zoeits uithaalt dan spoor je dus echt niet meer... :evil: :roll:

sterkte en succes met herstel

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

dit is echt een kutstreek, tis zo'n mooi autootje :(

tip; tijd voor een webcam in je raam?

TwoTone
AX Master
AX Master

Post by TwoTone »

Zou je niet eens een brief ofzow schrijven naar het waarborgfonds?
Voor vandalisme en dat soort dingen, heeft de staat een eigen soort van verzekering.

"Welkom op de site van het Waarborgfonds Motorverkeer!

Op deze webpagina’s vindt u informatie over het Waarborgfonds.

Wij geven u antwoord op de meest aan ons gestelde vragen en informeren u graag in welke gevallen u een beroep op ons kunt doen en wat daarvoor is vereist. Wij geven u daarbij de mogelijkheid om benodigde formulieren te downloaden, die voor indiening van een schadeclaim noodzakelijk en/of vereist zijn. "

http://www.waarborgfonds.nl/
"Waar een wil is, is een weg"
Jammer dat de weg niet staat aangegeven

bluecalou
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by bluecalou »

@kevin.broke : als je mijn verhaal even leest zul je lezen dat de auto om de hoek staat.Dus niet zichtbaar vanuit welk raam in mijn huis dan ook.Enige wat zou kunnen is bij de buren ,buiten op de schutting.Kan ik er net zo goed een bord met een pijl bij zetten->hier staat een webcam mocht je hem nog niet gezien hebben...
Maar dank je voor de tip hoor kevin!
Zou er zoiets niet mogelijk zijn maar dan IN je auto?

@twotone: Dit vond ik bij het waarborgfonds.En dat is wat de politie ook "doodleuk" zegt,we doen niks tegen vandalisme.Waarop ik reageerde dus als ik precies weet wat in de mazen van de wet valt,kan ik doen en laten wat ik wil ??? Ja komt het wel op neer zei ze,hoe vervelend voor u ook :evil:

Wat is vandalisme en wordt vandalisme-schade door het Waarborgfonds vergoed?

Schade door vandalisme wordt niet door ons vergoed. Onder vandalisme verstaan wij: het leksteken van banden, aftrappen van spiegels, over de auto heenlopen. Eigenlijk alles wat met opzet door een persoon veroorzaakt is.

Waarom wordt schade door vandalisme niet vergoed?

Dit valt niet onder de categorie "schade veroorzaakt met of door een motorrijtuig". Ook braakschade aan uw eigendom wordt niet door het Waarborgfonds vergoed.

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

kan je niet proberen de gemeente te overtuigen dat die steen uit de boom gevallen is en dat de schade daardoor door hun (slecht onderhoud aan de boom) gekomen is?
Image

bluecalou
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by bluecalou »

hahaha...nou dan eerder dat die lantaarnpaal waar hij onder stond al meer dan een jaar stuk is ! Daar heb ik wel aan gedacht...maar wat denk je...dit is van zaterdag op zondag gebeurd: 's maandags komen ze de lantaarnpaal maken :shock: Tja.....

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

q01z wrote:kan je niet proberen de gemeente te overtuigen dat die steen uit de boom gevallen is en dat de schade daardoor door hun (slecht onderhoud aan de boom) gekomen is?

ook dat kan je schudden zelfs bij de rechtbank
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

J5
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by J5 »

Tsja, al met al ben je er lekker klaar mee zeg. :(
Een of andere mafketel zijn lift gaat niet helemaal meer naar 100 en je zit met een ontzettende kostenpost wat schade betreft.

Even een gekke vraag toch. Ligt het misschien in de persoonlijke sfeer. Is er iemand niet helemaal blij met je, ruzie gehad met iemand???
1 auto tussen of bij een hoop andere auto's vernielen komt vrij persoonlijk over.
Vandalen bekrassen vaak alle auto's of trappen alle spiegels eraf, snap je.
Hier heeft echt iemand de moeite genomen om een steen te pakken en waarschijnlijk met een hoop kabaal je raam in te slaan.
Hoe dan ook het blijft een triest verhaal.
Sterkte met herstellen.

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

bluecalou wrote:@kevin.broke : als je mijn verhaal even leest zul je lezen dat de auto om de hoek staat.Dus niet zichtbaar vanuit welk raam in mijn huis dan ook.Enige wat zou kunnen is bij de buren ,buiten op de schutting.Kan ik er net zo goed een bord met een pijl bij zetten->hier staat een webcam mocht je hem nog niet gezien hebben...
Maar dank je voor de tip hoor kevin!
Zou er zoiets niet mogelijk zijn maar dan IN je auto?
Jawel, dat is wel mogelijk. Enige probleem is: waar plaats je zo'n cam?
Een kleine recorder ergens achterin is makkelijk te verstoppen en een S-video-cam is ook niet zo heel duur meer. Misschien eens kijken of ze ook bestaan met een fisheyelens?

Post Reply