bij enige wisselingen of grote operaties geef je maar een gil,
ik wil er graag bij zijn en info opdoen


Moderator: webmasters
Mag ik helpen, met pijltjes schieten!Glenn@nl wrote:ik denk 400 gouden gidsen!!
kan je lekker pijltjes schieten marc!
geen losse bussen he, dus kan je zelfs veilig de koppakking vervangenDuFF wrote:hopelijk gaat dit 1.6 project in 1 keer goed
Ik had ze voor 23 euro per stuk, overgens gooi de oude motersteun van die moter niet weg (dat fraaie oranje ding) ik wil hem graag als reserve hebbenq01z wrote:
toplagers voor mn veerpoten maar niet gedaan, voor een GTI blijken die erg duur, de 2x 2 onderdelen kwamen in totaal op een 100,- en tsja, dan mag mn onderstel nog wel iets rammelen! (het rammelen stelt niet zoveel voor..)
Rijden hier al jaren met Throttle bodies rond ken het geluid van binnen en van buiten, en ik heb zelfs foto's ervan als bewijskevin.broke wrote:dat de flow in een 1.3 spruitstuk beter is klopt als een bus, maar geluid als weber/TB's? sorry hoor, maar![]()
met één gasklep ga je dat geluid nooit bereiken. een 1.3-spruitstuk levert hooguit een honda-roffel op.
geen losse bussen he, dus kan je zelfs veilig de koppakking vervangenDuFF wrote:hopelijk gaat dit 1.6 project in 1 keer goed