
Hele mooie onbekende auto..--> Lancia Delta HF Integrale
Moderators: Rock's, webmasters
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX Master
- Posts: 1909
- Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
- Location: Haarlem // Zandvoort
- Contact:
Heerlijke toch
DuFF wrote:supervet, dat geluid ook, af en toe lijkt het wel of ie jankt
HEERLIJK TOCH, hoeveel pk had de auto ongeveer!
gr Mr Dean

Saxo style is sexy style....
[bewerken] Specificaties
Carrosserie:
Merk: Lancia
Type: Delta S4
Aantal deuren: 3-deurs
Materiaal: Kevlar
Afmetingen en gewicht:
Wielbasis: 2440 mm
Spoorbreedte: Voor | 1501 mm - Achter | 1521 mm
Lengte: 3990 mm
Breedte: 1880 mm
Hoogte: 1360 mm
Gewicht: 890 kg
Motor:
Fabrikant: Abarth
Type: S-4 - 16 klepper: 4 kleppen per cilinder
Boring × Slag: 88.5 mm x 71.5 mm
Boring/slag verhouding: 1.24
Cilinderinhoud: 1759 cm3
Eenheidscilinderinhoud: 439.75 cm3
Kompressie verhouding: 7.60:1
Type van kompressor: 1 Abarth kompressor & 1 KKK K 26 Turbo
Max. vermogen: 550 PK
Max. koppel: 291 Nm
0/100 km/h: 2,3 s
Bij ons in de buurt rijdt er ook één in de autocross met een lancia delta HF integrale 16v. Deze moet ongeveer 600 pk hebben.
De helft van de tijd rijdt hij half gas, omdat de rest het gewoon niet bij kan benen.
Opzich zonde voor de auto, maar als je dan weer ziet wat er mee gedaan is, en mee gedaan wordt, is alles weer koek en het spreekwoordelijke ei!!
De helft van de tijd rijdt hij half gas, omdat de rest het gewoon niet bij kan benen.
Opzich zonde voor de auto, maar als je dan weer ziet wat er mee gedaan is, en mee gedaan wordt, is alles weer koek en het spreekwoordelijke ei!!
-
- AX Master
- Posts: 1909
- Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
- Location: Haarlem // Zandvoort
- Contact:
TTF wrote:[bewerken] Specificaties
Carrosserie:
Merk: Lancia
Type: Delta S4
Aantal deuren: 3-deurs
Materiaal: Kevlar
Afmetingen en gewicht:
Wielbasis: 2440 mm
Spoorbreedte: Voor | 1501 mm - Achter | 1521 mm
Lengte: 3990 mm
Breedte: 1880 mm
Hoogte: 1360 mm
Gewicht: 890 kg
Motor:
Fabrikant: Abarth
Type: S-4 - 16 klepper: 4 kleppen per cilinder
Boring × Slag: 88.5 mm x 71.5 mm
Boring/slag verhouding: 1.24
Cilinderinhoud: 1759 cm3
Eenheidscilinderinhoud: 439.75 cm3
Kompressie verhouding: 7.60:1
Type van kompressor: 1 Abarth kompressor & 1 KKK K 26 Turbo
Max. vermogen: 550 PK
Max. koppel: 291 Nm
0/100 km/h: 2,3 s
Niet slecht, net iets meer als mijn AX

Saxo style is sexy style....
wat bedoel je Mr Dean? het aantal deuren of het gewicht?mr dean wrote:TTF wrote:[bewerken] Specificaties
Carrosserie:
Merk: Lancia
Type: Delta S4
Aantal deuren: 3-deurs
Materiaal: Kevlar
Afmetingen en gewicht:
Wielbasis: 2440 mm
Spoorbreedte: Voor | 1501 mm - Achter | 1521 mm
Lengte: 3990 mm
Breedte: 1880 mm
Hoogte: 1360 mm
Gewicht: 890 kg
Motor:
Fabrikant: Abarth
Type: S-4 - 16 klepper: 4 kleppen per cilinder
Boring × Slag: 88.5 mm x 71.5 mm
Boring/slag verhouding: 1.24
Cilinderinhoud: 1759 cm3
Eenheidscilinderinhoud: 439.75 cm3
Kompressie verhouding: 7.60:1
Type van kompressor: 1 Abarth kompressor & 1 KKK K 26 Turbo
Max. vermogen: 550 PK
Max. koppel: 291 Nm
0/100 km/h: 2,3 s
Niet slecht, net iets meer als mijn AX

Spreken is goud, Ductape is zilver.
ben ik zeer benieuwd in welke klasse hij rijd? volgens mij levert een hf 210 PK (16 kleper voor de kat) en dat betekend dat hij binnen de regelementen nooit 600PK kan hebben.JeaN wrote:Bij ons in de buurt rijdt er ook één in de autocross met een lancia delta HF integrale 16v. Deze moet ongeveer 600 pk hebben.
De helft van de tijd rijdt hij half gas, omdat de rest het gewoon niet bij kan benen.
Opzich zonde voor de auto, maar als je dan weer ziet wat er mee gedaan is, en mee gedaan wordt, is alles weer koek en het spreekwoordelijke ei!!
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
-
- AX Master
- Posts: 1909
- Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
- Location: Haarlem // Zandvoort
- Contact:
Het gewicht natuurlijkDuFF wrote:wat bedoel je Mr Dean? het aantal deuren of het gewicht?mr dean wrote:TTF wrote:[bewerken] Specificaties
Carrosserie:
Merk: Lancia
Type: Delta S4
Aantal deuren: 3-deurs
Materiaal: Kevlar
Afmetingen en gewicht:
Wielbasis: 2440 mm
Spoorbreedte: Voor | 1501 mm - Achter | 1521 mm
Lengte: 3990 mm
Breedte: 1880 mm
Hoogte: 1360 mm
Gewicht: 890 kg
Motor:
Fabrikant: Abarth
Type: S-4 - 16 klepper: 4 kleppen per cilinder
Boring × Slag: 88.5 mm x 71.5 mm
Boring/slag verhouding: 1.24
Cilinderinhoud: 1759 cm3
Eenheidscilinderinhoud: 439.75 cm3
Kompressie verhouding: 7.60:1
Type van kompressor: 1 Abarth kompressor & 1 KKK K 26 Turbo
Max. vermogen: 550 PK
Max. koppel: 291 Nm
0/100 km/h: 2,3 s
Niet slecht, net iets meer als mijn AX

gr Mr Dean

Saxo style is sexy style....
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Is inderdaad een rode HF integrale die crosst.
Hij rijdt in de zo genoemde vrije standaard klasse.
Dit houdt in dat je aan de buitenkant nog enigzins moet kunnen zien
wat voor auto het is geweest, en er moet een motorblok in zitten die
standaard ook in diezelfde auto geleverd is.
Verder is opvoeren vrij, dus andere nokkenassen, turbo's, ander
motormanagment, enz. enz.
En meestal rijdt je dan ook met klauwbak.
Hij rijdt in de zo genoemde vrije standaard klasse.
Dit houdt in dat je aan de buitenkant nog enigzins moet kunnen zien
wat voor auto het is geweest, en er moet een motorblok in zitten die
standaard ook in diezelfde auto geleverd is.
Verder is opvoeren vrij, dus andere nokkenassen, turbo's, ander
motormanagment, enz. enz.
En meestal rijdt je dan ook met klauwbak.