Dáár hebben veel mensen overheen gelezen...oa IK !
Kan ik dus niet combineren met school van de kleine...
Ik ga dus zeker niet mee...
Ben bang vele meer niet....neef robert ??
bluecalou wrote:Dáár hebben veel mensen overheen gelezen...oa IK !
Kan ik dus niet combineren met school van de kleine...
Ik ga dus zeker niet mee...
Ben bang vele meer niet....neef robert ??
lees je dan over de 16de heen of heb je de agenda nog niet bekeken en nog niet in de gaten gehad dat het op een dinsdag valt?
peter wrote:Ik kan niet shit, had er graag bij willen zijn, maar dit gaat gewoon niet lukken
neem ontslag!
mijn GTI gaat ook aanwezig zijn, hopelijk voor die tijd met;
nieuwe aandrijfassen
nieuwe koppeling
nieuwe banden
nieuwe uitlaat
nieuwe remmen, ohneej, dat doen we er wel na
nieuwe toplagers
bluecalou wrote:Even een practische vraag van mijn kant : hoeveel kinderen krijg je per auto mee ?Alleen 1 voorin of zowel voor én achter een kind ? Dit alles ivm behoorlijk aanlopen van die AX van me...
Een goed advies: haal je achterbank er gewoon uit dan kan er niemand achterin, heb ik vorig jaar ook gedaan.
Ik heb het gedaan omdat een 1400tje toch wel veel moet versleuren met 4 mensen erin ( het zijn niet allemaal van die kleintjes hoor)
Ik heb me trouwens al opgegeven bij citrosport heb er weer veeeel zin in
Joost wrote:kenteken AX is voldoende
En die ambulance is wel heel relaxed!
Partytent mee "servicetent"
Ambulance is nog niet rond, maar het is ook nog geen 16 oktober
Heb geen partytent, maar er zit wel een luifel aan de camper (VW Transporter met hefdak, Westfalia ombouw) Ik weet niet van wie de partytent het afgelopen weekend was (incl. AX Club spandoek) maar die kunnen we er natuurlijk altijd naast zetten.
Joost wrote:kenteken AX is voldoende
En die ambulance is wel heel relaxed!
Partytent mee "servicetent"
Ambulance is nog niet rond, maar het is ook nog geen 16 oktober
Heb geen partytent, maar er zit wel een luifel aan de camper (VW Transporter met hefdak, Westfalia ombouw) Ik weet niet van wie de partytent het afgelopen weekend was (incl. AX Club spandoek) maar die kunnen we er natuurlijk altijd naast zetten.
let je wel op dat die betreffende partytent lekte als een gek
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
laten we maar van droog zonnig weer uit gaan.
Dat rijdt het lekkerst.
Maar belangrijker voor de kinderen zeker het leukst niet alleen rijden op zolder maar ook alle spelen voor de kinderen is buiten.
Joost wrote:laten we maar van droog zonnig weer uit gaan.
Dat rijdt het lekkerst.
Maar belangrijker voor de kinderen zeker het leukst niet alleen rijden op zolder maar ook alle spelen voor de kinderen is buiten.
Wat is er verder rondom het evenement eigenlijk georganiseerd? Zeker te hopen dat het een mooie droge (en liefst wat zon) dag is. Een mooie manier om die kinderen een mooie en leuke dag te bezorgen. Een goede reden om een dag vrij voor te nemen (en een cursus te verplaatsen )
Joost wrote:laten we maar van droog zonnig weer uit gaan.
Dat rijdt het lekkerst.
Wat is er verder rondom het evenement eigenlijk georganiseerd? Zeker te hopen dat het een mooie droge (en liefst wat zon) dag is. Een mooie manier om die kinderen een mooie en leuke dag te bezorgen. Een goede reden om een dag vrij voor te nemen (en een cursus te verplaatsen )
Doelstelling:
Een speciale dag voor de kinderen uit het Bijzonder Onderwijs. Via het aanbieden van avontuurlijke sporten en aangepaste sportactiviteiten rond het circuit van Zolder wordt getracht deze kinderen te stimuleren tot permanente sportbeoefening.
vorig jaar heb ik gezien:
streetdance achtige dingen (wordtnu vast jumpen)
Springkussens
kabelbaan
4x4 rijden
en nog een 20tal andere activiteiten